مسئول برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد:

به دنبال ایجاد جبهه واحد رسانه ای در برابر جنگ نرم دشمن هستیم

مسئول برگزاری اولین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: تلاش داریم با برگزاری این رویداد یک جبهه واحد رسانه ای با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای استان حتی رسانه های منتقد تشکیل دهیم
تصویر به دنبال ایجاد جبهه واحد رسانه ای در برابر جنگ نرم دشمن هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، نشست خبری اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر عصر امروز در سالن شهید مطهری سپاه الغدیر استان با حضور جمعی از رسانه های استان برگزار شد.

سرهنگ علی محمد پارسائیان مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به برگزاری نخستین بار این جشنواره در استان ابراز داشت: این جشنواره رسانه در سال های گذشته در استان های دیگر برگزار شده است.

وی با اشاره به جنگ تمام عیار رسانه ای دشمن علیه ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز داشت: جنگ نرم در حقیقت جنگ مدیریت بر تفکر و ذهن هاست و دشمن بر همین اساس با هدف قرار دادن اعتقاد، ارزش ها و باورهای ملت ایران با استفاده از سلاح و ابزار رسانه سعی در رسیدن به اهداف خود دارد.

مسئول برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد با بیان اینکه تلاش داریم با برگزاری این رویداد یک جبهه واحد رسانه ای با استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای استان حتی رسانه های منتقد تشکیل دهیم خاطر نشان کرد: علی رغم زحمات زیادی که رسانه ها در انتقال ارزش ها و باورهای انقلاب اسلامی به جامعه کشیده اند اما متاسفانه خود رسانه ها به عنوان یک قشر اثرگذار در جامعه دیده نشده و مشکلات آنان مورد توجه قرار نگرفته است.

پارسائیان تصریح کرد: یکی از اهداف از برگزاری جشنواره ایجاد همگرایی بین رسانه ها و دیده شدن آنها هم در بعد استانی و هم بعد ملی است باید به سمت تربیت و آموزش رسانه ها حرکت کنیم تا به ارتقا توانمندی آنان کمک کرده باشیم ضمن اینکه در کنار بحث آموزش برنامه های حمایتی نیز از آنان لحاظ نماییم.

وی ادامه داد: در این جشنواره افراد و گروه های رسانه ای آثار تولیدی یک سال گذشته خود و یا آثار جدید تولیدی را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و سپس در اختتامیه جشنواره که در هفته بسیج در آذرماه برگزار می شود از نفرات برتر تقدیر و افراد برگزیده به جشنواره ملی معرفی خواهند شد ضمن اینکه آثار برتر منتشر خواهند شد.

مسئول بسیج رسانه استان در بخش دیگری از سخنانش رعایت اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، عدالت، آزادی و استقلال، حمایت از مستضعفان و نهضت های آزادی بخش جهان اسلام، کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه ای کشور، تبیین و رصد رسانه های استان و شهرستان، تسهیل سازو کار ایجاد جبهه واحد رسانه ای، همفکری در باب تحول در سازمان های رسانه ای استان ها به نفع کارآمد سازی رسانه های داخلی و سمن های مرتبط، حمایت از جامعه هدف بسیج رسانه در برابر مشکلات قضایی، ظرفیت سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده ها میلیونی و ایجاد انسجام سازمان یافته و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، عدالت و آزادی، حمایت از مستضعفان و نهضت های آزادی بخش جهان اسلام را از مهمترین اهداف جشنواره برشمرد.

گفتنی است در این مراسم از پوستر جشنواره نیز با حضور سرهنگ محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج و دوتن از پیشکسوتان رسانه ای استان رونمایی شد.

352068