یزد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد ؛

هیئت‌های مذهبی نقش اثرگذار خود در پیشگیری از وقوع جرم را ایفا کنند

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: هیئت‌های مذهبی نقش اثرگذار خود در پیشگیری از وقوع جرم را به درستی و با محوریت محله محوری ایفا کنند.
نماینده مردم یزد ‌و اشکذر در مجلس در واکنش به لیست منتشر شده تحت عنوان گزینه‌های استانداری یزد، گفت: بنده اطلاعی از این لیست ندارم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از نیروهای کارآمد و انقلابی تاکید کرد و گفت: در کنار کادر سازی برای آینده، اطلاعات نیروهای کارآمد نیز باید گردآوری شود.
ایرانگردی با پرسون؛

مکان های دیدنی و حیرت آور یزد

شهر یزد یکی از دیدنی ترین مکان های ایران است که از نظر مختصات جغرافیایی مرکز کشور ایران محسوب می‌شود.
معاون عمرانی استاندار عنوان کرد؛

تبدیل بافق به شهر نمونه در مدیریت شهری استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  با تاکید بر اینکه شهر بافق می تواند، شهر نمونه در مدیریت شهری باشد، گفت: مدیریت شهری بافق  با داشتن پتانسیل های خاص در حوزه اقتصادی و درآمدی و همچنین نگاه درست و مناسب در هزینه‌ کرد بهینه اعتبارات در زمینه تامین زیر ساخت های و ایجاد فضا های مناسب شهری عملکرد خوبی داشته است.
پیشنهاد معاون عمرانی استاندار یزد؛

تهاتر مطالبات با بدهی های مالیاتی توسط پیمانکاران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی و پیمانکاران که از دستگاه های اجرایی استان طلب دارند، مطالبات خود را با بدهی های مالیاتی شان  تهاتر نمایند
نماینده مردم بهاباد در مجلس در خصوص دو درصد عوارض معادن و کارخانجات درحوزه شهر بهاباد گفت: درحوزه دو درصد عوارض معدن پیگیری‌هایی صورت گرفته تا عوارض برای شهر بهاباد گرفته شودکه این کار نیز انجام شد و دو درصد عوارض معادن به بهاباد اختصاص یافت.
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با بیان اینکه برای اولین بار رکورد گاز رسانی به 100 روستا در سال 97 در استان زده شده گفت: در حال حاضر بیش از 99 درصد از جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
بیماری جدیدی در مرمت ایران در حال رخ دادن هست که در مقابل "کهنه نمایی" قرن هجدهم و نوزدهم اروپا، شهوت "نونمایی" دارد. موضوع اصلی این نوشته، "سندرم حذف کهنگی" در فرایند مرمت بناها و بافت های تاریخی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ورود دستگاه قضایی و مسئولان استان یزد به مسئله فعال کردن واحدهای صنعتی نیمه تعطیل گفت: این کار ارزشمند است و باید تداوم یابد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: مواجهه مستقیم رسانه های استان با آسیب های اجتماعی استان و پرداختن به مسائل اجتماعی مبتلابه از دستاورد های جشنواره عدلیه ورسانه بود.
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: موج مثبت و ابراز خرسندی رسانه ها و فرهیختگان جامعه از برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه، موجب دلگرمی و اهتمام مجموعه قضایی استان و دستگاه های همکار در برگزاری بهتر و کیفی تر دومین دوره جشنواره بود.
استاندار یزد گفت: امروز نیروی انتظامی به عنوان دستگاه حافظ امنیت و آرامش جامعه و پشتوانه کار و فعالیت محسوب می شود و پای ثابت امنیت و توسعه کشور است .