سوت اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد زده شد/ شرایط شرکت در جشنواره اعلام شد

دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای ابوذر استان یزد از آغاز به کار این جشنواره برای اولین بار در استان یزد خبر داد و گفت: متقاضیان تا ۱۵آبانماه فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.
تصویر سوت اولین جشنواره رسانه ای ابوذر در یزد زده شد/ شرایط شرکت در جشنواره اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، امیر رضا زاده دبیر اجرایی جشنواره در نشست خبری اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر با بیان اینکه این جشنواره از امروز به صورت رسمی و با رونمایی از پوستر آن آغاز به کار می کند گفت: تمامی خبرنگاران در رسانه های غیر سراسری، نمایندگی نشریات سراسری، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و به طور کلی رسانه های مکتوب و برخط می توانند در این جشنواره شرکت کرده و تا ۱۵ آبان ماه آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی aboozarha.com ارسال نمایند.

وی افزود: آثار باید به صورت پی دی اف و لینک در سایت جشنواره بارگذاری شوند و آثاری که در خارج از بازه زمانی یا در رسانه های فاقد مجوز منتشر شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دبیر جشنواره استانی رسانه ای ابوذر تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰قالب شامل خبر، گزارش(خبری، تحلیلی، تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم کوتاه ویژه شبکه های اجتماعی در محورهای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک های مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج حوزه اقدام و امیدآفرینی برگزار می گردد.

رضازاده تاکید کرد: متقاضیان حداکثر میتوانند در سه قالب و در هر قالب تنها یک اثر ارسال نمایند البته دبیرخانه جشنواره نیز در سازمان بسیج رسانه استان تشکیل شده و خبرنگاران محترم می‌توانند مشکلات را نیز در زمینه بارگذاری آثار با روابط عمومی جشنواره مطرح نمایند.

وی در پایان در خصوص جوایز جشنواره هم ابراز داشت: به نفرات اول تا چهارم جایزه نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد البته رسانه های هم که بیشترین مشارکت و همراهی را در خصوص پوشش اخبار جشنواره داشته باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

گفتنی است مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر همزمان با هفته بسیج در آذرماه برگزار خواهد شد.

حیران_استان یزد

352073