یزد

توسط ستاد مقابله با کرونا در اصناف یزد صورت گرفت؛

تجلیل از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان

رئیس ستاد مقابله با کرونا در اصناف یزد با حضور در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از همکاری‌های این سازمان در مقابله با کرونا تجلیل کرد.
لیگ دسته دوم فوتبال طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات هفته اول آبان ماه سال جاری رسما شروع می شود و زمان نقل و انتقالات بعد از برگزاری دیدار پلی آف تا نیمه اول آبان است.
نسخه موبایلی اپلیکیشن کمک‌های اولیه، توسط فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و ترجمه و مدیریت جمعیت هلال احمر ایران تهیه و تنظیم و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی بهاباد خبر داد؛

مهار آتش سوزی در بهاباد

فرمانده حوزه مقاوت بسیج شهید محلاتی بهاباد از مهار آتش سوزی دراطراف رودخانه شوربخش مرکزی این شهرستان خبرداد
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه متاسفانه در دوره‌های مختلف شهرداری و شورای شهر بدعت‌های نامناسبی در سطح شهر گذاشته شده گفت: شهرداری باید جلوی این بدعت‌ها را بگیرد.
امام جمعه مهریز گفت: جنگ نمی تواند مسئله این کشور را حل و فصل کند هرچند که آمریکا می خواهد در این کشور ها همیشه آشوب باشد.
رئیس مجمع نمایندگان یزد با بیان اینکه تعاون در ایران به جایگاه واقعی خود نرسیده گفت: تعاونی‌ها در تولید و توزیع درآمد سالم‌ترین شبکه‌ها و تشکیلات به می‌آیند و اگر از طریق تعاونی‌ها اقدام به حضور در اقتصاد کنیم، اثربخشی بالایی را مشاهده می‌کنیم.
سخنگوی شورای شهر یزد گفت: در شورای شهر تلاش داریم منافع مردم را در نظر بگیریم و در اجرای برنامه ها به گونه ای عمل نکنیم که فشار مضاعفی را به مردم وارد کنیم و به نوعی شهر را با پول حرام اداره کنیم
استاندار یزد پیرامون میراثش برای استاندارد بعدی بیان داشت: برنامه محوری در کارها و شرایط فعلی استان در زمینه همراهی و همگرایی بی نظیر است و به نظرم این میراثی برای آیندگان است.
مراسم تشییع «مریم خزل پور» کارشناس مامایی شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت آزادشهر که بر اثر کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، با حضور مسئولان، همکاران و اعضای خانواده در گلزار شهدای خلدبرین یزد برگزار شد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد در حاشیه افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان یزد برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را از جمله شاخص‌ترین اقدامات در دستور کار سازمان بسیج رسانه در استان یزد عنوان کرد.