یزد

آغاز فعالیت تیم درمانی هلال احمر یزد در دلگان سیستان و بلوچستان؛

ویزیت رایگان بیش از570 نفر در روز اول طرح" نذر آب ۴"

تیم پزشکی و درمانی هلال احمر استان یزد در قالب طرح نذر آب 4 وارد شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان شد و فعالیت خود را آغاز نمود.
رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه الغدیر استان یزد؛

کمک به آسیب دیدگان و خانواده های کم بضاعت؛ اولویت بسیج ادارات استان

رئیس سازمان بسیج ادارات سپاه الغدیر استان یزد افزود: امسال با توجه به شرایط خاصی که کشور به خاطر شیوع ویروس کرونا تجربه می کند و همچنین وجود تورم و وضعیت اقتصادی سخت حاکم بر کشور سازمان بسیج کارمندان در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب عمده برنامه های خود را به سمت کمک به آسیب دیدگان و خانواده های کم بضاعت در قالب جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر و توزیع غذای گرم بین این عزیزان برده است
رئیس سازمان اورژانس استان یزد در حاشیه ی بازدید از پروژه ی ساختمان اورژانس ده بالا ، پروژه ی اورژانس ده بالا را یکی از موفق ترین پروژه های خیّری در حوزه اورژانس  پیش بیمارستانی نامید.
درآئینی که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندارامام جمعه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان بخشدار بخش آسفیچ وجمعی از مسئولین شهرستان بهاباد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت نمادین درمرکز بخش محروم آسفیچ بهاباد برگزارشد کلنگ ساخت 21 واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان  به زمین زده شد .
درآئینی که به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندارامام جمعه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره استان بخشدار بخش آسفیچ وجمعی از مسئولین شهرستان بهاباد کلنگ ساخت 21 واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان به زمین زده شد .
فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس در این ایام به بیش از 8 هزار خودرو تذکر شفاهی داده و 3 هزار و 500 خودرو از ورودی یزد بازگردانده و همچنین بیش از 3 هزار خودرو نیز اعمال قانون شد
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد براساس ارزیابی های صورت گرفته عملکرد سال 1399 به عنوان دستگاه برگزیده استان در جشنواره شهید رجایی درحوزه مربوطه انتخاب شد.
به همت گروه جهادی شهید فخری زاده استانداری ؛

توزیع نهار بین نیازمندان توسط کارمندان جهادگر یزد

مسئول گروه جهادی شهید فخری زاده استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار پرسون از تهیه و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذا بین نیازمند به مناسبت روز کارمند و هفته دولت خبر داد.
نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون؛

افزایش اختیارات استانداران آفتی برای مدیریت کشور است

نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش اختیارات استانداران و قدرت گرفتن پست‌های انتصابی آفتی برای مدیریت کشور است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: با توجه به تغییر کابینه دولت و تغییرات مدیریتی که به دنبال آن در استان‌ها ایجاد می شود مدیران استان تا آخرین روز مسئولیت خود فعال و با انگیزه به فعالیتشان ادامه دهند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

بیش از 55 درصد مردم بخش آسفیچ بهاباد واکسینه شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حاشیه اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی بخش آسفیچ وبااشاره به اینکه بیش از55درصد از مردم این بخش محروم واکسینه شدند گفت : تیم‌های مراقبت و پیشگیری، مراقبت در منزل، نظارتی و حمایتی برای مرحله پنجم راه‌اندازی شده است.