جوکار:

متاسفانه در عمل به جوانان اعتماد نکردیم

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در کنار توکل به خدا در عمل نیز به نسل جوان اعتماد کنیم زیرا امروز جوانان نیروهای پیشران جامعه هستند اما متاسفانه در عمل شاهد استفاده از این ظرفیت ها نیستیم.
تصویر متاسفانه در عمل به جوانان اعتماد نکردیم

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه هفتمین کنگره شهدای استان در پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: اگر امروز بخواهیم بر مبنای گام دوم انقلاب پیش برویم باید از تجربیات بیش از چهل سال گذشته استفاده کنیم.

وی افزود: باید در کنار توکل به خدا در عمل نیز به نسل جوان اعتماد کنیم زیرا امروز جوانان نیروهای پیشران جامعه هستند ولی متاسفانه در عمل شاهد استفاده از این ظرفیت ها نیستیم.

جوکار تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس مدیران و فرماندهان ما همین جوانان نظیر سردار سلیمانی بودند که الگوی مدیریت را برای جهان رقم زدند و حرکت های خارق العاده ای انجام دادند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جریان هشت سال دفاع مقدس وقتی در مناطق کردنشینی عملیات می شود و حزب بعث عراق بمباران شیمیایی می کند، همین رزمندگان ماسک خود را به مردم کرد عراق دادند که این نشان از اوج معرفت و کمال و از خودگذشتگی است.

وی افزود: ما باید این درس های هشت سال دفاع مقدس را برای آینده و نسل آینده تبیین کنیم و الگوسازی از دفاع مقدس کنیم.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این بیماری کرونا نیز شاهد ایثارهای بسیاری از سوی مردم و جوانان بودیم که این درس به عنوان درس از شهدا و دفاع مقدس است.

جوکار بر سرگذشت پژوهشی از سیره شهدا تاکید کرد و ابراز داشت: ما هزینه های زیادی داده و شهدای زیادی دادیم که حفظ آن برای برداشتن گام های بلند دیگر و آینده مهم است.

حیران_استان یزد

351683