نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی:

پایه و اساس گام دوم انقلاب تحقیق، پژوهش و علم است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پایه اساسی بیانیه گام دوم انقلاب را بررسی کنیم شاهد عرصه تحقیق پژوهش و علم است که مخاطب اصلی آن دانشجو و دانشگاه و اساتید هستند.
تصویر پایه و اساس گام دوم انقلاب تحقیق، پژوهش و علم است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین اختتامیه هفتمین کنگره شهدای استان در پردیس بین المللی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز نتوانسته ایم حق بیانیه گام دوم انقلاب را علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری ادا کنیم گفت: اگر پایه اساسی این بیانیه را بررسی کنیم شاهد عرصه تحقیق پژوهش و علم است که مخاطب اصلی آن دانشجو و دانشگاه و اساتید هستند.

وی افزود: یکی از بهترین و موثرترین فرصت ها، علم و تحقیق و پژوهش بوده که امروز ضرورت ویژه دارد به این بخش از بیانیه توجه کافی شود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس را بر اساس بیانات حضرت امام (ره) معجزه بزرگ قرن و معجزه الهی دانست و ابراز داشت: با هرنگاهی که به دفاع مقدس نگاه می کنیم امکان پیروزی در دفاع مقدس وجود ندارد اما به فضل الهی شاهد پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بودیم.

وی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب باید به فکر چهل سال دوم و رشد و بالندگی انقلاب بود که یکی از مجموعه هایی که می تواند کمک کند تا بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود مجموعه دانشجویان است.

میرمحمدی خاطر نشان کرد: باید با توجه به پختگی و رشد چهل سالگی ابتدا حلقه وصل چهل ساله اول و دوم را ایجاد کنند و سپس مفاهیم را انتقال داد.

حیران_استان یزد

351676