ساعات کار ادارات استان همدان از شنبه تغییر می کند

براساس مصوبه هیات دولت علاوه برتعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان همدان از روز شنبه (۱۹ تیر) تا پایان مرداد، ۷ تا ۱۳ خواهد بود.
تصویر ساعات کار ادارات استان همدان از شنبه تغییر می کند

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، اسدالله ربانی مهر مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اظهار کرد: بر همین اساس و با توجه به تعطیلی روز‌های پنجشنبه به منظور زمینه سازی برای کاهش و مصرف بهینه برق، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و موسسات استان همدان (به طور موقت) در طول هفته به ساعت ۷ تا ۱۳ تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه این تغییر از روز شنبه هفته آینده (۱۹ تیر) لازم الاجراست، گفت: واحد‌های درمانی، واحد‌های عملیاتی و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی با توجه به نوع خدمات و لزوم فعالیت مستمر برای خدمت رسانی به مردم، از این قاعده مستثنی هستند.

ربانی مهر ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری ادارات استان در روز‌های پنج شنبه (تا پایان مرداد) تعطیل شد که این مصوبه از امروز در سراسر استان همدان اجرایی شده است

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان رعایت صرفه جویی در شرایط فعلی را کمک بزرگی به حل مشکل برق در کشور دانست و افزود: اجرای مصوبه‌های صادر شده در این خصوص برای همه ادارات ضروری است.

ربانی مهر خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان تاکید کرد که از ساعت ۱۳ به بعد باید تمام وسایل و تجهیزات برقی مجموعه خاموش و حتی در صورت امکان برق ساختمان نیز قطع شود و عدم توجه به این دستورالعمل منجر به اقدام شرکت توزیع برق، برای قطع انشعاب دستگاه متخلف خواهد شد.

322431