رئیس پلیس راه استان همدان:

جریمه، تنها عامل ممانعت از تردد خودروهای غیر بومی

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه روزانه ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ پلاک غیربومی در راه های استان تردد دارند، گفت: جریمه، تنها عامل ممانعت از تردد خودروهای غیربومی در راه های استان است.
تصویر جریمه، تنها عامل ممانعت از تردد خودروهای غیر بومی

عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با پرسون در خصوص اعمال محدودیت تردد خودروهای غیربومی در جاده های استان اظهار کرد: با شروع پیک پنجم کرونا در جنوب و جنوب شرق کشور تردد در راه های استان همدان دارای محدودیت است.

وی افزود: دوربین های مدار بسته خروج و ورود خودروهای غیر بومی را در جاده های استان ثبت و ضبط می کنند و خودروها با ارسال پیامک جریمه می شوند.

عزیزی ادامه داد: در دو هفته اخیر با باز شدن غار علیصدر روزانه بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ خودرو با پلاک غیربومی بومی وارد استان همدان شده که برای این مسافران جریمه قانونی اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان همدان تأکید کرد: ممنوعیت تردد شامل استان هایی با وضعیت نارنجی و قرمز است و از شهرهای نارنجی و زرد استان هم تردد به ایتان های همجوار ممنوع است.

عزیزی با اشاره به اینکه اعمال قانون تردد در حال حاضر فقط جریمه خودروهای غیربومی است گفت: اگر خودروهای غیربومی که وارد استان می شوند مجوز عبور داشته باشند جریمه نمی شوند اما اگر بدون مجوز وارد شوند برای آنها جریمه در نظر گرفته می شود.

321494