به مناسبت روز قلم؛

برگزاری آیین رونمایی از کتاب خنده بر لب های تو در نهاوند

به مناسبت روز قلم از کتاب خنده بر لب های تو نوشته اسدالله حیدری رونمایی شد.
تصویر برگزاری آیین رونمایی از کتاب خنده بر لب های تو در نهاوند

رونمایی از کتاب به مناسبت فرا رسیدن روز قلم مدیر، کارکنان و تعدادی از شعرا و نویسندگان نهاوند با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان تجدید دیدار و میثاقی دوباره با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری داشتند. همچنین آیین رونمایی از کتاب "خنده با لب های تو" نوشته اسدالله حیدری (برکه) در دفتر امام جمعه نهاوند برگزار شد.

در حاشیه مراسم امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند ضمن خیر مقدم به مدعوین و تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در گفتگو با پرسون گفت: شهرستان نهاوند به جز قدمت تاریخی خود در حوزه فرهنگ و هنر بخصوص در حوزه شعر و ادبیات پیشکسوتان بزرگی را داشته و دارد که سرآمد زمانه خود بودند.

وی افزود: با وجود چنین پتانسیل و ظرفیتی در این شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی این امر سعی دارد با حمایت از نشر و انتشار کتاب های بومی و منطقه ای از ظرفیت ها و پتانسیل های حوزه قلم و ادبیات شهرستان جهت معرفی و مطالعه کتابخوانی استفاده کند.

بحیرایی در زمینه ادبیات طنز ادامه داد: جامعه پویا جامعه ای پرنشاط و شاداب است بدین منظور و برای رسیدن به جامعه ای زنده و پویا اشعار طنز و شاعران طنز پرداز جایگاه ویژه ای دارند و با حمایت از آنها می توان برای رسیدن به چنین فضایی امیدوار بود.

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان نهاوند ضمن خیر مقدم به مدعوین جایگاه ادبیات و شعر را با وجود هجمه های غربی در رسانه هایی چون فضای مجازی حایز اهمیت دانست و گفت: دشمنان با ابزاری همچون ماهواره، فضای فرهنگی خانواده و جوانان و نوجوانان را مورد هجوم قرار داده و همین مساله مسئولیت متولیان فرهنگ و هنر شهرستان را بیشتر می کند.

امام جمعه شهرستان نهاوند افزود: می توانند با تجلیل و تقدیر از اساتید در این حوزه موجب تقویت و بالندگی در این حیطه فرهنگی شد.

گفتنی است در این مراسم چند نفر از پیشکسوتان در حوزه شعر و ادبیات به خواندن اشعار خود پرداختند و در پایان این مراسم از کتاب "خنده با لب های تو " نوشته اسدالله حیدری (برکه ) رونمایی و از این شاعر طنز پرداز تجلیل شد.

311376