معاون خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد:

اجرای ویدئو مپینگ با موضوع محرم در میدان امام خمینی(ره)

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از اجرای ویدئو مپینگ با موضوع محرم در میدان امام خمینی(ره) همدان خبر داد‌.
تصویر اجرای ویدئو مپینگ با موضوع محرم در میدان امام خمینی(ره)

به گزارش پرسون از همدان، حسین مردانی معاون خدمات شهری شهرداری همدان از فضا سازی شهر همدان برای ایام محرم خبر داد و اظهار کرد: امسال هم که مانند سال گذشته با توجه به بیماری کرونا امکان فعالیت هیئات کمتر است. باید شهرداری تلاش بیشتری کند تا چهره‌ شهر برای ماه محرم وصفرو ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش سوگوار شود.

مردانی در خصوص فضاسازی ماه محرم افزود: کلیه پایه بنرهای سطح شهر جهت اکران بنر اطلاع رسانی مراسم ایام محرم به تعداد ۷۰ عدد و متراژ ۸۴۰ متر مربع به هیئات مذهبی تخصیص یافت و صدور مجوز نصب داربست جهت اکران بنر هیئت ها در نقاط از پیش تعیین شده رینگ سوم شهری صورت پذیرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان در خصوص اکران بنر مناسبتی در بیلبورد های شهری گفت: به متراژ ۴۰۰ متر مربع با همکاری شهرداری های مناطق و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، بنرهای مناسبتی در بیلبورد های شهری واقع در منطقه یک (معبر پیاده احمدی روشن ، معبر پیاده استانداری)، منطقه ۲ (تقاطع تختی ، معبر رسالت)، منطقه ۳ (معبر اندیشه، میدان فرودگاه) و منطقه ۴ (معبر آیت الله نجفی، معبر بلوار ارتش) اکران شد.

وی در راستای فضا سازی مذهبی شبانه در این ماه نیز تصریح کرد: طرح سازه های نوری به تعداد ۵۲ عدد در سطح شهر نصب شده و همچنین (نورپردازی سه بعدی) ویدئو مپینگ با موضوع محرم بر روی جداره میدان امام خمینی(ره) اجرا می شود.

مردانی خاطرنشان کرد: در این راستا المان های مذهبی از قبیل المان های یاحسین در میدان آرامگاه، بلوار خواجه رشید به تعداد ۱۵ عدد و کتل میادین در سطح شهر بیش از ۴۰ عدد نصب شده است.

331681

مطالب مرتبط