نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب:

بحث تولید در کشور با موانع و مشکلاتی مواجه است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: اجرای مناسب سیاست‌های اصل ۴۴ و قانون بهبود فضای کسب و کار یکی از راهبردهای کلیدی کمک به رفع موانع تولید است.
تصویر بحث تولید در کشور با موانع و مشکلاتی مواجه است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، نماینده مردم اراک؛ کمیجان و خنداب در خانه ملت گفت: اجرای مناسب سیاست های اصل ۴۴ و قانون بهبود فضای کسب و کار یکی از راهبرد های کلیدی کمک به رفع موانع تولید است.

" علی اکبر کریمی" روز یکشنبه افزود: ممکن است در حوزه قوانین بهبود فضای کسب و کار نیز نواقصی وجود داشته باشد که نیازمند بازنگری است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون صنایع مجلس نیز رفع و اصلاح نواقص این قوانین را در دستور کار ویژه قرار می‌دهد تا زمینه جهش و رونق تولید در کشور فراهم شود و مجلس نیز بتواند رسالت خود را در این شرایط به درستی ایفا کند.

وی ادامه داد: اکنون بحث تولید در کشور با موانع و مشکلاتی مواجه است که رفع آنها می‌تواند رغبت سرمایه‌گذاری را دوچندان کند.
کریمی ادامه داد: خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که منابع و سرمایه خود را در بانک‌ها نگهداری کنند و یا در مراکز بدون ریسک سرمایه گذاری کنند که این امر نمایانگر وجود موانعی بر سر راه تولید است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال جاری گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گواه این امر است که همه مسئولان باید رونق تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور را مدنظر ویژه قرار دهند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند.
کریمی تاکید کرد: دست اندرکاران حوزه تولید باید مشکلات را ریشه یابی و رفع کنند تا بخش تولید در کشور رونق بگیرد و سرمایه گذاران نیز انگیزه و رغبت بیشتری برای انجام فعالیت‌های تولیدی داشته باشند.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.
استان مرکزی به عنوان قطب دوم صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت کشور شهرت دارد و رتبه نخست تنوع محصولات صنعتی کشور را از آن خود کرده است.

278434

مطالب مرتبط