مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

تردد در جاده‌های استان مرکزی ۱۳۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: تردد در جاده‌های این استان از بیست و پنجم اسفندماه تا دوم فروردین ماه امسال ۱۳۰ درصد افزایش یافت.

تصویر تردد در جاده‌های استان مرکزی ۱۳۰ درصد افزایش یافت

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، علی زندی فر روز سه شنبه افزود: پنج میلیون و ۴۳۸ هزار و ۵۱۶ دستگاه وسیله نقلیه در تحلیل تردد ۶۸ جاده شریانی مجهز به تردد شمار برخط در این مدت در جاده های استان مرکزی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن روند افزایشی داشته است.

وی ادامه داد: وسایل نقلیه سنگین ۱۹ درصد این ترددها را در جاده‌های استان مرکزی به خود اختصاص داده‌اند که تردد این وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن چهار درصد افزایش یافته ‌است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: یک میلیون و ۳۲ هزار و ۵۶۵ وسیله نقلیه در این مدت به جاده‌های این استان وارد شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۸۵ درصد افزایش یافته‌ است.

زندی فر افزود: یک میلیون و ۲۳ هزار و ۷۳۶ وسیله نقلیه نیز در این مدت از جاده‌های استان مرکزی خارج شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۸۴ درصد افزایش یافته‌است.

وی تردد اتوبوس در جاده ‌های استان مرکزی را ۳۸ هزار و ۷۸۲ دستکاه عنوان کرد و گفت: تردد این خودروها در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافته‌است.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.
روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کنند.

278647

مطالب مرتبط