افتتاح مرکز مدیریت و هدایت شغلی (tmc)در دانشکده سما استان مرکزی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از افتتاح مرکز مدیریت و هدایت شغلی (tmc)در دانشکده سما خبر داد

به گزارش سایت خبری پرسون ازمرکزی، مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی در این مراسم گفت: این مرکز با هدف توانمندسازی مهارتی دانشجویان و کمک به دانش آموختگان دانشگاهی بر پایه سه فرآیند اصلی نیاز سنجی مهارتی، ارایه خدمات مشاوره شغلی و در نهایت ارایه خدمات مهارت آموزی مورد نیاز بازار کار به دانشجویان و با تکیه بر ظرفیت های بالقوه و بالفعل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی های غیر دولتی راه اندازی شد.

منصور جلیلوند افزود: راه اندازی این مرکز موجب توانمند سازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی و فراهم سازی بستر‌های اشتغال مولد در مرکز کار آفرینی و نوآوری دانشگاه فرهنگیان می شود.

کلانتری رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک نیز در این مراسم با مهم برشمردن آموزش های مهارتی اظهار داشت اکنون لزوم ارتباط و هماهنگی آموزش‌های مهارتی با نیازهای بازار کار و تلفیق آموزش با کار بیش از پیش احساس می گردد لذا انتظار می رود برنامه‌ریزان آموزش‌های مهارتی و فنی حرفه ای تلاش نمایند تا در این خصوص به نحو مطلوب برنامه‌ریزی کرده و در سطح وسیع آن را اجرا کنند.
وی گفت : امیدواریم با راه‌اندازی این مرکز بتوانیم گام‌های موثری را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر برداریم تا دانشجویان پس از فراغت از تحصیل به راحتی بتوانند وارد بازار کار بشوند.

شایان ذکر است در حاشیه این آیین مدیرکل برنامه بودجه و نوسازی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و هیئت همراه، از مرکز نوآوری تکنولوژی نساجی دانشکده سماء اراک بازدید به عمل آوردند.

257762

مطالب مرتبط