مرکزی

آلومینیوم اراک یتیم شد؛

خطیبی سرمربی تراکتور شد

رسول خطیبی مربی باشگاه آلومینیوم اراک، سرمربی تراکتور تبریز شد.
علی اکبرکریمی نماینده مردم اراک, کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی:

ارائه آموزش های مهارتی باید هم گام با تجهیزات آموزشی به روز پیش رود

درنشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی برارائه آموزش های مهارتی به روز تاکید شد.
همزمان با اربعین شهادت کربلایی جعفرنوروزی صورت گرفت؛

دیدارمسئولان قضایی استان مرکزی با خانواده شهید جعفر نوروزی

همزمان باسالروز شهادت جانسوز امام هادی(ع) و اربعین شهادت و خاکسپاری شهید کربلایی جعفر نوروزی مسئولین قضایی استان مرکزی از بیت این شهید دیدار و از خانواده این شهید دلجویی کردند

همزمان با نزدیک شدن به سال جدید اتفاق افتاد؛

کلاهبرداری به بهانه فروش بلیط و تورهای مسافرتی

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با هشدار در خصوص کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه فروش بلیط و تور های مسافرتی گفت: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و تعطیلات سال نو، هم وطنان جهت تهیه بلیط و تورهای گردشگری از طریق فضای مجازی، باید مراقب باشند.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در نشستی با سرپرست شهرداری اراک گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در جهاددانشگاهی، همکاری‌ این نهاد و شهرداری می‌تواند نتایج و اثرات مثبتی برای هر دو مجموعه و در نهایت برای اراک داشته باشد.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی خبر داد:

افتتاح مرکز جوارکارگاهی درشرکت آلومینیوم ایران

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی از افتتاح مرکز جوارکارگاهی مهارتی درشرکت آلومینیوم ایران خبرداد.
توسط شهرداری اراک انجام شد؛

افتتاح پروژه های بزرگ در اراک

همزمان با ایام دهه فجر عصر امروز پروژه های بزرگ در اراک توسط شهرداری این شهر راه اندازی شد.
همزمان با دهه فجر، پروژه بهینه سازی و نو سازی 125 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در شازند  با حضور استاندار مرکزی با اعتباری بالغ بر 102میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان،‌ مقدار ۳۶۰ لیتر روغن مایع خوراکی احتکار شده از یک منزل مسکونی کشف شد.