کرمانشاه

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به منتفی شدن پیاده روی اربعین امسال به علت شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: دولت عراق  اخیرا اعلام کرده که امسال زائرین خارجی را پذیرش ندارد. به همین دلیل اربعین امسال هیچ اعزامی برای پیاده روی اربعین از کشور ایران  و  از استان کرمانشاه به عراق نخواهیم داشت.
‍ فرماندار شهرستان هرسین خبرداد:

فعالیت کارگاههای گلیم بافی در قالب کمیته صنایع دستی

ششمین جلسه شورای هماهنگی توسعه شهرستان هرسین با موضوع ایجاد پروژه های محرومیت زدایی و انسجام فعالان حوزه گلیم این شهرستان  با حضور مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه ، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان هرسین برگزار و در این جلسه،  ایجاد پروژه های محرومیت زدایی و حمایت از صنعت گلیم در شهرستان هرسین مورد بررسی و در دستور کار قرار گرفت. 

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا نفس های یک نفر را از شمارش انداخت/ تاکنون 545 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 545 نفر رسید.

وضعیت بررسی آب آلوده شیخ صله؛

بررسی ها همچنان در روستای شیخ صله ادامه دارد

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: منبع تامین آب در پایین دست چاه‌هک‌های جذبی فاضلاب قرار گرفته و منابع آلوده کننده منبع آب را تهدید می‌کند البته آب و فاضلاب منبع آب را لایه‌روبی کرده است.
اداره استثنایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دانش آموزان با نیاز‌های ویژه استان کرمانشاه در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز موفق به کسب چند مقام شدند.

عضو نوجوان مرکز کانون پرورش فکری شهرستان سنقر، استان کرمانشاه به جشنواره کشوری نقالی «بِسُرا» شبکه امید که با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، راه یافت.

تفاهم نامه همکاری در خصوص مباحث آموزش محیط زیستی بین ادارات کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور مسئولان دو دستگاه، امضاء و بر ضرورت انجام مفاد تفاهم نامه تأکید شد.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 3 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در 24 ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 544 نفر رسید.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه؛

آمادگی 114 پایگاه و درگاه غیرحضوری برای دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه ها

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال شور عاطفه ها طی روزهای 22 شهریور تا 11 مهر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، گفت: 110 پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه های سال جاری است.
شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

مسمومیت تعدادی از مردم ثلاث ‌باباجانی به احتمال زیاد مربوط به آلودگی آب است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به احتمال قوی مسمومیت برخی از اهالی روستای «شیخ صله» شهرستان ثلاث باباجانی به دلیل آلودگی آب بوده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده تصمیم بر این شد که برای حضور دانش‌آموزان در مدارس الزامی نباشد.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب 2 مورد فوت جدید در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 541 نفر رسید.

استاندار کرمانشاه گفت: درخواست افزایش سرانه خانوارها برای بهره مندی ۱۰ روستای دیگر در نوار مرزی از نعمت گاز طبیعی توسط وزارت نفت را ارائه داد و گفت: گازرسانی به سه شهر ریجاب، ازگله و‌ نوسود در استان باقی مانده است که تا پایان سال پروژه گازرسانی به نوسود به پایان می رسد و دو شهر دیگر تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بهره برداری به صورت ویدئو کنفرانس در نودشه؛

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه

پروژه گازرسانی به شهر مرزی نودشه امروز (دوشنبه ۱۷ شهریور) با حضور وزیر نفت به صورت ویدئو کنفرانس و استاندار کرمانشاه به بهره برداری می رسد.
مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

اوراق سلف نفتی همان اوراق مشارکت است

مصری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس معتقد است؛ اوراق سلف نفتی همان اوراق مشارکت با نرخ ۱۸ درصدی است که می‌خواهند به مردم آن را عرضه کنند بنابراین وزارت نفت صادقانه این موضوع را اعلام و مردم را با عنوانی مانند سلف گیج نکند.