استاندار کرمانشاه:

طرح پیاده رو شدن خیابان مدرس مصوب شد

استاندار کرمانشاه گفت: خیابان مدرس کرمانشاه از محدوده میدان آزادی تا میدان انقلاب پیاده راه می شود.

کرمانشاه_پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز چهارشنبه (16 مهرماه) در جلسه شورای ترافیک استان که با مبحث پیاده رو شدن خیابان مدرس کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: این طرح برای چندمین بار در شورای ترافیک استان مطرح و با دفاع استاندار و شهردار از اجرایی شدن آن در نهایت مصوب شد.

وی افزود: در این سه سناریو، ضلع شرقی، ضلع غربی و وسط مسیر به عنوان محل احداث خط ویژه اتوبوس در نظر گرفته شده که در پایان با امتیاز بندی صورت گرفته و با لحاظ شاخص هایی چون منظر شهری، ایمنی، تخلیه و بارگیری مراکز تجاری، هزینه و سهولت احداث، سناریوی احداث خط ویژه در وسط مسیر حائز بیشترین امتیاز و برای اجرا انتخاب شد.

*هر طرح جدید مقاومت هایی به دنبال دارد

هوشنگ بازوند در این جلسه، اظهار داشت: هر طرح جدید برای اوایل شروع مقاومت هایی را به دنبال دارد بعضی ها با اجرای آن مخالف و عده‌ای هم موافقند، اما اگر طرح به خوبی اجرا شود تجربه ثابت کرده منتقدان نیز از طرح حمایت می کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: موافقت با طرح پیاده رو شدن خیابان مدرس مشروط به اجرای کامل این طرح همراه با نماسازی پیاده راه می باشد.

مدیریت ارشد استان با اشاره به اینکه بسیاری از شهرداری ها به دلیل سختی طرح زیر بار این کار نرفته اند، گفت: شهردار کرمانشاه خود در این زمینه پیشنهاد دهنده است و برای اجرای طرح پای کار آمده است که جای تقدیر دارد.

بازوند تاکید کرد: مزایا و معایب طرح با یکدیگر مقایسه شود و اگر انتقادی هم داریم مزایای طرح را هم ببینیم و نسبت به اجرا یا عدم اجرای طرح اقدام کنیم.

*طرح پیاده رو شدن خیابان مدرس مورد تایید است
استاندار کرمانشاه این طرح را تایید شده عنوان کرد و افزود: از همه دستگاه های مربوطه می خواهیم در زمینه اجرای آن سریعا اقدام کنند و همکاری لازم را با شهرداری کرمانشاه داشته باشند.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

207354