کرمانشاه

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه انجام شد؛

تجلیل از افتخار آفرینان هیات تری اتلون

امروز صبح با حضور رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از افتخار آفرینان هیات تری اتلون تجلیل شد.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: در داخل و حاشیه تالاب جانوران مختلفی از گونه‌هایی متنوع زندگی می‌کنند به طوری که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، هر ساله با شروع باران‌های پاییز و سرد شدن هوا پرندگان زیادی از آسیای مرکزی به این زیست بوم می‌آیند و زمستان را در این تالاب می‌گذرانند. این تالاب مأمن و مأوای مناسبی جهت گذران زمستان برای تعداد زیادی از پرندگان مهاجر آبزی و کنارآبزی به شمار می‌رود.

فرماندار کرمانشاه گفت: ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار در شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده است. مابقی شعب نیز در بخش های ماهیدشت، فیروزآباد، کوزران و بیله وار عهده کار اخذ رای خواهند بود.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 2 کرمانشاهی دیگر را گرفت/ تاکنون 523 نفر جان باختند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 10884 نفر بستری و 10180 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: ریجاب یکی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگردی استان کرمانشاه است و ریجاب دارای رودخانه الوند، قبر سلطان سی قلی، برج خاموشی، زندان دوناب و ده‌ها اثر ملموس و ناملموس بکر و استثنایی تاریخی و طبیعی دیگر است.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

کرونا جان یک هم استانی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن یک هم استانی دیگر خبر داد.

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی توسط‌ کانونهای بسیج جامعه پزشکی در مناطق کم برخوردار

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: اعزام تیم شهید دکتر رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ثلاث باباجانی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هفته دولت به منطقه دالاهو جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به عشایر کوچرو و چادرنشین انجام شد.
جلسه انتخاب هییت رییسه شورای شهر کرمانشاه؛

طیب حیدری بر صندلی ریاست شورای شهر کرمانشاه نشست

صبح امروز دوشنبه دهم شهریور جلسه انتخاب هییت رییسه شورای شهر کرمانشاه به ریاست فضل اله رنجبر فرماندار کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه و با حضور تمام اعضا شورا برگزار گردید. که در نهایت طیب حیدری با هفت رای به عنوان رییس دوره ای شهر کرمانشاه انتخاب شد.
معرفی معبد آناهیتا در استان کرمانشاه؛

معبد آناهیتا از بزرگترین بناهای سنگی در ایران است

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: معبد آناهیتا بنای تاریخی که امروزه در شهر کنگاور واقع شده است در میانه راه امروزی همدان کرمانشاه و بر سر راه تاریخی هگمتانه تیسفون قرار گرفته است. این بنا با 6/4 هکتار وسعت، بر پشته صخره ای و مشرف به دشت کنگاور ساخته شده آناهیتا فرشته و نگهبان آب و فراوانی و زیبایی و باروری در نزد ایرانیان دارای مقام بلند و ارجمندی بوده است.
شام غریبان کم و بیش مانند یک مجلس روضه است، با این تفاوت که در این جلسه، چراغ روشن نمی‌کنند و با افروختن چند شمع، روشنی کمی به مجلس می‌دهند. دسته‌های عزادار، عَلَم و کتل برنمی‌دارند و زنجیر و سینه نمی‌زنند، بلکه با صفوفی نسبتاً منظّم به مجلس می‌آیند، با گریبان‌های باز و با سکوت و متانت، مهموم و مغموم حرکت می‌کنند یا می‌نشینند. سرانجام روضه‌ای خوانده می‌شود که بیشتر به وقایع شب یازدهم محرم سال ۶۱ق و سرنوشت اعضای خاندان امام حسین(ع) مربوط می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

تاخت و تاز کرونا نفس های 2 کرمانشاهی دیگر را از شمارش انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 10798 نفر بستری و 10090 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: درازای این غار ۱۲ کیلومتر و عمق آن ۳۱۴۰ متر است و به عنوان یکی از هفت اثر طبیعی ملی ایران، به ثبت رسیده ‌است.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

کرونا نفس های 2 کرمانشاهی را از شمارش انداخت/ تاکنون 518 نفر جان باختند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته 2 هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داد و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون به 518 نفر رسید.

تیم کشتی پالایشگاه نفت کرمانشاه انصراف داد؛

سراب حضور در لیگ برتر

محمد حسین محبی رئیس هیات کشتی استان نیز علت انصراف تیم کشتی پالایشگاه نفت کرمانشاه را عدم پرداخت هزینه های تیم داری از سوی اسپانسر و بدنبال آن بلاتکلیفی چند کشتی گیر مطرح کرمانشاهی که پیشنهاد های مالی خوبی از دیگر تیم ها دارند را عنوان کرده است.
معرفی محوطه تاریخی بیستون در استان کرمانشاه؛

سنگ نبشته بیستون مهم ترین عامل جذابیت این محوطه تاریخی

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: محوطه تاریخی و فرهنگی بیستون در دامنه کوه بیستون در شهر بیستون و در کنار راه باستانی و کهن کرمانشاه به همدان جای گرفته‌است. این مجموعه تاریخی و فرهنگی در تاریخ ۷ مهر ۱۳۸۱ با شماره ثبت ۶۴۶۳ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

جان باختن یک کرمانشاهی مبتلا به کرونا/ تاکنون 516 نفر جان باختند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۰۷۳۰ نفر بستری و ۱۰۰۰۵ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: این غار به عنوان دومین اثر طبیعی ملی کرمانشاه در سال ۱۳۸۸ توسط سازمان حفاظت محیط زیست ایران به ثبت رسید و در۲۰بهمن ۱۳۸۹ توسط سازمان میراث فرهنگی با شماره ۹۸ در فهرست میراث طبیعی ایران قرارگرفته است.
مهرداد سالاری در روز چهارشنبه در آئین افتتاح گازرسانی به 25 روستای بخش کلیایی که در روستای خانقاه علیا برگزار شد گفت: در حوزه گازرسانی با توجه به اهمیت ارائه خدمات به روستاها برای هر خانوار، اعتباری بالغ بر ٢۶ میلیون تومان هزینه صرف شده که دست‌آورد آن امروز به وضوح مشاهده می‌شود. 

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حق مردم است که نقدهای خود را نسبت به عملکرد دستگاه‌های مختلف بیان کنند خاطر نشان کرد:  مدیران هم باید با خوشرویی به مسائل مطرح شده توسط مردم گوش فرا دهند و پاسخگوی آن‌ها باشند.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه؛

کرونا نفس های یک کرمانشاهی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  از جان باختن یک هم استانی مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در استان خبر داد.