کرمانشاه

چگونگی رقم خوردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا یکی از مهمترین سوالهایی است که غیر از سیاسیون، مردم عادی بویژه در کشور ایران، در ذهن خود می گذارنند و علت آن هم اهمیت این انتخابات در بسیاری از معادلات داخلی و خارجی در زمینه های مختلف، بویژه در حوزه اقتصادی است. 

اولین شهید مدافع حرم کرمانشاه؛

به کدام شهید لقب شیر سامرا داده بودند؟

به گفته مادر شهید مهدی نوروزی: شجاعت و دلیری‌های مثال‌زدنی مهدی، دلیلی شد تا او را با نام «شیر سامرا» بشناسند. در عملیات‌هایی که در سامرا و نواحی آن انجام می‌شد، هرجا نیروها تحت فشار قرار می‌گرفتند و به تنگنا می‌رسیدند، از مهدی می‌خواستند تا با نیروهایش به کمک آنها برود و غائله را ختم کند او خط شکن و همیشه در وسط میدان معرکه بود.
با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) و استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه سوم مهر ماه در سالن شهدای دولت استانداری تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین استان کرمانشاه مبادله شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: پروژه ساخت تصفیه‌خانه آب کرمانشاه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تخصیص اعتبار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار کرمانشاه با عنوان این‌که تاکنون هزینه‌های ملی زیادی به کرمانشاه تحمیل شده است، گفت: زمانی که کشور روی ریل توسعه قرار داشت کرمانشاه به دلیل جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد، هشت سال از سایر استان‌ها عقب افتاد و مردم این استان انتظار دارند دولت با تخصیص اعتبارت ویژه‌ این عقب‌افتادگی را جبران کند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

ایثار و از خود گذشتگی مدافعان سلامت هیچگاه فراموش شدنی نیست

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مجاهدت کادر درمان ما با نگاهی جدا از شغل و مسائل مادی است زیرا نگاه این عزیزان یک نگاه الهی و اعتقادی است و همین امر کار زیبای ما را به دنیا نشان داد و ملت نیز این ایثار و از خود گذشتگی را هیچگاه فراموش نمی کند.
فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه سرپل ذهاب خبر داد: پرسنل و سربازان تیپ ۷۱ نیروی زمینی همیشه قهرمان ارتش، امروز به یاد شهدای گلگون کفن ارتش که با تقدیم خون خود درخت انقلاب را آبیاری کردند در حرکتی نمادین امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس با اهدای خون خود برای یاری رسانی به بیماران نیازمند یادوخاطره این شهدا را گرامی داشتند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم پیشبرد سیاست های دولت از سوی مدیران گفت: آنچه که موجب قدرشناسی مردم و ماندگاری نام مدیران میشود خدمت صادقانه است.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا نفس های یک کرمانشاهی دیگر را از شماره انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته هر ۱۵ دقیقه، یک بیمار مشکوک به کرونا در استان کرمانشاه بستری شد.
در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

موج سواری کرونا جان 2 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۲۱۴۴ نفر بستری و ۱۱۲۱۸ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
مدیرکل مالی و اقتصادی شهرداری کرمانشاه در جمع مدیران مناطق و سازمان‌ها گفت: شهرداری‌ها باید با ایجاد درآمدهای پایدار و ایجاد ثروت در بین جامعه شهروندی، زمینه را برای توسعه فراهم آورند.