کرمانشاه

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای با اشاره به تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون تعداد ۴۴۰۵ کارت هوشمند صادر شده و 9 هزار کارت نیز تمدید شده است. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: بیش از ۷۳ درصد از خانوارهای نفت سفید سوز استان، از ابتدای طرح الکترونیکی شدن گاز مایع خود را با استفاده از کارت بانکی دریافت می کنند.
در دیدار نماینده مردم شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت منطقه، مسایل بودجه ای دانشگاه، نیروی انسانی و ... بحث و تبادل نظر شد.

ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

تعداد مرگ و میر در کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به این‌که در پیک سوم شیوع کرونا، تعداد بیماران بستری و بد حال بیشتر شده است گفت: در این دوره بیشتر جوانان در گیر می‌شوند و میانگین در گیری بیماری در کشور ۱۲/۷ است که این آمار در کرمانشاه ۱۲/۹ است، اما خوشبختانه تعداد مرگ و میرها در استان کرمانشاه کمتر از میانگین کشوری است.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

یکه تازی کرونا جان 3 کرمانشاهی را گرفت

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در شبانه روز گذشته ۵۱ مورد بیمار مثبت بستری مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۴۴۰۱ نفر رسید.

نامه کارگران پالایشگاه کرمانشاه به "آیت الله رئیسی"

از خصوصی سازی حمایت کنید

با توجه به شرایط نامطلوب کارگری در بعضی از واگذاری ها به بخش خصوصی بر خود لازم دانستیم جهت اطلاع حضرتعالی رضایت و حمایت قاطع خود را از واگذاری شرکت و مدیریت بخش خصوصی اعلام نموده و تاکید نماییم شرکت پالایش نفت کرمانشاه با استفاده از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل موجود آماده توسعه و پیشرفت همه جانبه در سالیان آتی می باشد.





چگونگی رقم خوردن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا یکی از مهمترین سوالهایی است که غیر از سیاسیون، مردم عادی بویژه در کشور ایران، در ذهن خود می گذارنند و علت آن هم اهمیت این انتخابات در بسیاری از معادلات داخلی و خارجی در زمینه های مختلف، بویژه در حوزه اقتصادی است. 

اولین شهید مدافع حرم کرمانشاه؛

به کدام شهید لقب شیر سامرا داده بودند؟

به گفته مادر شهید مهدی نوروزی: شجاعت و دلیری‌های مثال‌زدنی مهدی، دلیلی شد تا او را با نام «شیر سامرا» بشناسند. در عملیات‌هایی که در سامرا و نواحی آن انجام می‌شد، هرجا نیروها تحت فشار قرار می‌گرفتند و به تنگنا می‌رسیدند، از مهدی می‌خواستند تا با نیروهایش به کمک آنها برود و غائله را ختم کند او خط شکن و همیشه در وسط میدان معرکه بود.
با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) و استاندار کرمانشاه روز پنجشنبه سوم مهر ماه در سالن شهدای دولت استانداری تفاهم نامه احداث ۲ هزار واحد مسکن محرومین استان کرمانشاه مبادله شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه گفت: پروژه ساخت تصفیه‌خانه آب کرمانشاه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت تخصیص اعتبار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار کرمانشاه با عنوان این‌که تاکنون هزینه‌های ملی زیادی به کرمانشاه تحمیل شده است، گفت: زمانی که کشور روی ریل توسعه قرار داشت کرمانشاه به دلیل جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد، هشت سال از سایر استان‌ها عقب افتاد و مردم این استان انتظار دارند دولت با تخصیص اعتبارت ویژه‌ این عقب‌افتادگی را جبران کند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

ایثار و از خود گذشتگی مدافعان سلامت هیچگاه فراموش شدنی نیست

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مجاهدت کادر درمان ما با نگاهی جدا از شغل و مسائل مادی است زیرا نگاه این عزیزان یک نگاه الهی و اعتقادی است و همین امر کار زیبای ما را به دنیا نشان داد و ملت نیز این ایثار و از خود گذشتگی را هیچگاه فراموش نمی کند.