کرمانشاه

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه خبر داد:

نام گذاری ۵۰ مکان ورزشی به نام شهدا در سطح استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به نام گذاری ۲ مکان ورزشی در استان کرمانشاه به نام ۲ شهید والامقام دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۰ مکان ورزشی در سراسر استان به نام شهدا نام گذاری می شود.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 4 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴ نفر می باشد که از این تعداد دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت:

اعزام تیم های تخصصی پزشکان به 8 شهرستان برای محرومیت زدایی

مدیر امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: در راستای محرومیت زدایی و با تعامل سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و وزارت بهداشت در هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر به مدت هشت روز در ۸ شهرستان تیم های تخصصی و فوق تخصص اعزام می شوند.
فرماندار کرمانشاه توسعه مراکز اورژانس خصوصاً در جاده های اصلی، فرعی و شهر کرمانشاه را از برنامه های شهرستان اعلام کرد و افزود: تقویت و توسعه پایگاه های اورژانس به تأمین سلامت مردم و رفع مشکلات آنها به خصوص در زمان حوادث و بحران ها کمک می کند.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ؛

کرونا نفس های 8 نفر را در کرمانشاه از شماره انداخت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۸ نفر می باشد که از این تعداد پنج مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه  از ۲۴هزار و ۶۹۱ ماموریت در پنج ماهه سال جاری خبر داد و افزود: تصادفات بین شهری۳هزار و ۳۶۷مورد، خدمات شهری غیر تصادفی از قبیل ( تنگی نفس، قلبی، ریوی و..) ۱۶هزار و۸۸۲ مورد، تصادف جاده ای هزار و۷۸۲ مورد، غیر تصادفی دو هزار و ۶۶۰ مورد و اورژانس هوایی ۳۹ پرواز به مناطق صعب العبور با همکاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه داشته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می باشد و  با استفاده از سازمان الکترونیک می‌توان نظارت مناسبی روی بیمه‌شده‌ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده‌ها و اطلاعات درست در اختیار بیمه‌ها قرار بگیرد.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ؛

اوج گیری دوباره کرونا جان 6 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 6 هم استانی دیگر بر اثر کرونا و تشخیص قطعی این بیمای جان خود را از دست دادند که ۵ نفر از این عزیزان در شهرستان کرمانشاه و یک نفر از شهرستان اسلام غرب است.

در رویداد نقاشی کودکان آسیایی صورت گرفت؛

کسب 2 جایزه و یک دیپلم افتخار توسط کودکان کرمانشاهی

یک جایزه دوم، یک جایزه سوم و یک دیپلم افتخار سهم اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از ششمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی سال ۲۰۲۰ شد.

دادستان کرمانشاه :

زن کلاهبردار به دام افتاد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: زنی با راه اندازی صندوق وام خانگی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از 100 نفر کرده بود که دستگیر شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت:

به یاری مردم نیازمندیم/ شور عاطفه ها با شعار همدل می شویم برای مهربانی در مهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از حضور 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و 1850 دانشجو تحت پوشش خبر داد که با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاسهای مدارس و دانشگاهها به صورت مجازی حدود هفت هزار نفر آنها به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: با اجرایی شدن قرارداد کارت بلیت الکترونیک تمام اتوبوس ها و تاکسی‌های کرمانشاه مجهز به سیستم پرداخت کرایه غیر نقدی می‌شوند.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

روز بدون فوتی در استان کرمانشاه/ تاکنون 546 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 546 نفر رسید.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: هدف امسال ما ایجاد ۶۰۰۰ فرصت شغلی است، اما در صورت تأمین اعتبار ۱۰ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا جان یک کرمانشاهی را گرفت/ تاکنون 546 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 546 نفر رسید.