مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

شدت بارش ها منجر به روان آب در هرسین شد

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: مجموع بارش چهارشنبه شب گذشته یک ساعت و نیم بود که ۲۵ میلیمتر بارش در فاصله ۱۵ دقیقه بود و شدت بارش ها منجر به روان آب در روستاهای شهر هرسین شد.

کرمانشاه- پرسون؛ چهارمین جلسه‌ی ستاد بحران استان کرمانشاه، امروز جمعه یازدهم مهر ماه جهت بررسی گزارش میزان آسیب و خسارت به روستاهای سیل زده هرسین در سالن شهدای دولت استانداری با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندار شهرستان هرسین و دیگر مسئولان ذی ربط در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه در این جلسه، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ خودرو در مسیر روان آب قرار گرفت، اظهار داشت: این بحران یک پیام داشت، که آمادگی ها برای برای هر گونه بحران بیشتر شود و مردم هم نسبت به فرهنگ بیمه توجه بیشتری داشته باشند.
مدیر کل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: کل بارش چهارشنبه شب گذشته یک ساعت و نیم بود که ۲۵ میلیمتر بارش در فاصله ۱۵ دقیقه بود و شدت بارش ها منجر به روان آب در روستاهای هرسین شد.
بالایی با بیان اینکه در سیل چهارشنبه شب خوشبختانه هیچ فردی آسیب ندید، افزود: سیل به دامها و جایگاه دام و خودروهای پارک شده خسارت وارد کرد که با همکاری آتش‌نشانی شهرستان بیستون، نیروهای امدادی شهرستان کنگاور و صحنه ، و از طرف ارتش با قرار دادن کف کشها نسبت به پاکسازی مناطقی که درگیر گل و لای بودند اقدام شد، که جای تقدیر دارد؛ هم اکنون وضعیت به حالت عادی برگشته است.
مدیرکل مدیریت بحران در خاتمه سخنانش گفت: خسارت وارده شده به دامها، جایگاه دام،‌ محصولات کشاورزی و راههای شهری و روستایی شهرستان هرسین در حال بررسی می باشد.
مهین رحمانی- استان کرمانشاه

206867

مطالب مرتبط