کرمانشاه

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

کرونا جان یک کرمانشاهی دیگر را گرفت/ تاکنون 539 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب 1 مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 539 نفر رسید.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

موج سواری کرونا نفس های 8 هم استانی را از شمارش انداخت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ۵۳۸ نفر رسید.



معرفی پارک کوهستان در استان کرمانشاه؛

پارک کوهستان از بزرگترین و زیباترین پارکهای غرب کشور است

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: در شمال شهر کرمانشاه عناصر طبیعی چون کوهستان، چشمه، فضای سبز و دریاچه ‌های مصنوعی و نقش برجسته ‌هایی از دوره ساسانی، محیطی جذاب و دیدنی‌ خلق کرده است.

استاندار کرمانشاه در این مراسم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و به گونه‌ای متفاوت از سالهای دیگر برگزار شد؛ اظهار داشت: دانش آموزان سرمایه های اصلی و آینده سازان استان هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تبلیغات نامزدها بر اساس تقویم زمانی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، از روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه در دو حوزه انتخابیه کرمانشاه و " اسلام آباد غرب و دالاهو " آغاز شده و ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه تبلیغات به پایان می رسد.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه نماز جمعه ضمن تاکید بر اینکه هرگز سازش با اسرائیل صورت نخواهد گرفت گفت: در منطقه آزادی خواهان هیچگاه خیانت امارات متحده عربی در سازش با رژیم صهیونیستی را فراموش نمیکنند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سلامتی دانش آموزان برای خانواده بسیار مهم است، تاکید کرد: بایستی به مردم اطمینان دهیم که محیط آموزشی سالم و بهداشتی است و مشکلی سلامت فرزندانشان را تهدید نمی‌کند.
خواب برای سلامت بدن و عملکرد موثر سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است.  همچنین یک عامل اصلی براى بهبود وضعیت سلامت عاطفی و بهداشت روانی است که به افراد کمک می کند استرس، افسردگی و اضطراب را کاهش دهند.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 3 قربانی دیگر را گرفت/ تاکنون۵۳٠ نفر جان باخته اند


رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱٠۳۱ نفر بستری و ۱٠۲۹۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص آموزش در مناطق روستایی گفت: در این مناطق دانش آموزان در بعضی موارد پنج الی ۱۰ نفرند،  حتی برای یک دانش آموز معلم و کلاس در نظر گرفته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: در دوران قاجار معین‌الرعایا اقدام به ساخت تکیه‌ای در محلۀ آبشوران کرمانشاه کرد و این تکیه در سال ۱۲۸۲ خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمانشاه گفت: بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه برق در کرمانشاه تمایل بالایی دارند و بخش خصوصی برای این کار نیازمند تسهیلات است و ما از رئیس جمهوری انتظار حمایت از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را داریم.
به صورت ویدئو کنفرانس در دالاهو ؛

2 واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی در دالاهو افتتاح شد

امروز واحد دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در استان کرمانشاه به ظرفیت 310 مگاوات، به صورت ویدئو کنفرانس با دستور  دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور استاندار کرمانشاه و معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، افتتاح شد.
یادداشت/ شاید بیش از ده سال است که موضوع فساد در فوتبال ایران به طور جدی مطرح شده و رسانه ها به شیوه های مختلف به افشا زوایای گسترده این فساد خانمان برانداز فوتبال ایران پرداخته اند.

آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

تاخت و تاز و دوباره کرونا جان 4 هم استانی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها  در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و  مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه  ۵۲۷ نفر رسید.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت؛

رونمایی از پوستر گرامیداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه

طی مراسمی با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه و رییس ستاد گرامیداشت هفته تعاون در استان کرمانشاه از پوستر بزرگداشت هفته تعاون در استان رونمایی شد.
کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه:

ایجاد یک مرکز نیکو کاری کارآفرینی در کرمانشاه

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: برای سال جاری بیش از ۶۳۰۰ فرصت شغلی با اعتبار ۲۱۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، که تا امروز ۱۳۵۰ فرصت شغلی با اعتبار ۵۸ میلیارد تومان در استان اجرا شده است.
امام جمعه موقت کرمانشاه مطرح کرد:

هدف قرار دادن نظام آموزشی توسط دشمن در سند 2030

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در سند ۲۰۳۰ دشمن نظام آموزشی کشور را هدف قرار داده است و با این کار به دنبال استحاله فرهنگی و اعتقادی آینده سازان این انقلاب است.
آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

افزایش تعداد مبتلایان بستری به کرونا در استان/ تاکنون 523 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان 10937 نفر بستری و 10213 نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.