کرمان

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: بیش از نیمی از مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در کارگروه‌های تخصصی رفع موانع تولید حل می‌شود، و منصفانه نیست که رفع مشکل در کارگروه‌های تخصصی را جز آمار محاسبه نکنیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه پس از تزریق واکسن کرونا، گردشگری خارجی کشور به راه‌ می افتد گفت: کرمان که بیشترین ظرفیت را در این حوزه دارد، مقصد اصلی گرداشگران داخلی و خارجی می‌شود.

مدیرکل گمرکات استان کرمان اعلام کرد: صادرات این استان در ١١ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢۶ درصد افزایش داشته است.
استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات مردم در تامین کالاهای اساسی اعلام کرد: خروج مرغ از این استان به دلیل کمبود تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت: با تلاش کارکنان شعبه ویژه زندان مرکزی شورای حل اختلاف این شهرستان پرونده قتلی که هفت سال قبل به وقوع پیوسته بود، با رضایت اولیا دم، به صلح و سازش ختم شد.
مسئول گروه جهادی حاج عبدالله والی بشاگرد عنوان کرد: گروه جهادی حاجی عبدالله موفق به آبرسانی به ۳۵خانوار روستای محروم پیرخوشاب رودبار جنوب شد.
مدیر گروه مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد؛

خبر تزریق ۵۰۰۰ آمپول برای نجات از خودکشی در کرمان تکذیب شد

مدیر گروه مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: خبر تزریق پنج هزار آمپول برای نجات از خودکشی در کرمان که در رسانه‌ها در حال انتشار و باز پخش است تکذیب می‌شود.
نواختن ضربه‌های آهنگین بر پیکره مس، جانی به آن می‌بخشد تا اثری از صنایع بی‌بدیل در قلب کویر باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه صدور دفترچه درمانی از اول اسفندماه سال‌ ۱۳۹۹ در تمامی شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی استان متوقف خواهد شد، افزود: تمامی افراد تحت پوشش این سازمان می‌توانند با ارائه کارت ملی و شناسنامه به صورت الکترونیکی نسخه خود را دریافت کنند.

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور خبر داد:

برگزاری مجازی اردوی راهیان نور دانش آموزی امسال

مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور عنوان کرد: دانش آموزان ما هر سال حضوری به راهیان نور اعزام می شدند؛ اما امسال این اردوها مجازی برگزار می‌شود.