کرمان

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان:

برخورداری 80 درصدی خانوارها از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در انتهای سال99، درصد خانوار تحت پوشش استان از 75 به 80 درصد ارتقاء یافته است.
فرمانده انتظامی شهرستان بم از دستگیری پزشک قلابی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوز، اقدام به ارائه خدمات کاشت‌ مو به شهروندان می‌کرد، خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: محموله جدید واکسن کرونا که بیش از 11 هزار و 200 واکسن است، فردا به کرمان می رسد که با واکسن های جدید مابقی کادر بهداشت و درمان و تعدادی از جانبازان واکسینه خواهند شد و در مجموع فاز یک واکسیناسیون تا هفته آینده در کرمان به اتمام می رسد.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان مطرح کرد؛

اهمیت صادرات در رسیدن به توسعه متوازن

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: توسعه اتفاق نمی افتد مگر اینکه اقتصاد بر پایه صادرات قرار بگیرد و رسیدن به توسعه از مسیر محور قرار دادن صادرات است.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آغاز برگزاری جشن های گلریزان در شهرستان های این استان از امروز خبر داد و گفت: این جشن ها در تمام شهرستان ها به صورت غیرحضوری و یا حضوری با تعداد محدود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر کرمان وارد شرایط حاد و بحرانی کرونایی شده است و در مرکز استان به دلیل شرایط خاصی که دارد، وضعیت پیچیده‌تر است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: علاوه بر افزایش ابر برای امروز (یکشنبه) در برخی از مناطق این استان وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: ثبت نام ها در حد انتظار نیست و امیدواریم همه کسانی که توانمندی دارند به ویژه بانوان توانمند، در روز پایانی ثبت نام کنند و تاکنون ۹۴۳ نفر ثبت نام کردند و ۱۱ درصد از این داوطلبان زن هستند.
سرپرست معاونت معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با ارائه گزارشی در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان عنوان کرد: مس سرچشمه با افتتاح پروژه های جدید سالانه به ۳۱ میلیون مترمکعب آب نیاز دارد و با افتتاح (قطعه دوم) خط یک انتقال آب از خلیج فارس به سرچشمه، نگرانی از تامین آب نداریم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

شکسته شدن رکورد گازرسانی در تاریخ کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اعلام اینکه ۱۳ شهر و ۱۵۲ روستای این استان طی سال جاری گازرسانی شدند، افزود: اجرای این طرح‌های استان کرمان در طول تاریخ شرکت گاز بین تمامی استان‌های کشور تکرار نشدنی است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق ویلا و منازل مسکونی که یک چاه را به عنوان مخفیگاه انتخاب کرده بود، خبر داد و گفت: با دستگیری این سارق 20 فقره سرقت کشف شد.
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان:

فعال سازی دیپلماسی اقتصادی ضرورت دارد

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: کرمان جز نخستین صادرات کننده بزرگ کشور است و باید دیپلماسی اقتصاد فعالی در کشور شکل گیرد.

فرمانده انتظامی بم اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بم از یک تریلر ۳۰ شتر قاچاق فاقد هر گونه مجوز را کشف و ضبط کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان عنوان کرد: رهبری در سخنان اخیر خود با تاکید بر رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حجت را بر ما تمام کردند و فرمودند: بنده هم سفر نخواهم رفت.

با حضور مدیرعامل بانک رفاه کارگران در کرمان:

کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی به زمین زده شد

اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و هیأت همراه به دعوت پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور به استان کرمان سفر کرد که در این سفر کلنگ احداث دو مدرسه و یک سالن ورزشی در مناطق محروم این استان به زمین زده شد.