اعتبارات شهر بابک کرمان به 120 میلیارد تومان رسید

فرماندار شهر بابک از افزایش اعتبارات شهربابک کرمان به 120 میلیارد تومان و افزایش امکان اتمام و انجام پروژه های عمرانی و خدماتی خبر داد.
تصویر اعتبارات شهر بابک کرمان به 120 میلیارد تومان رسید

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، قاسم شمسی امروز ششم مردادماه در جلسه شورای اداری شهرستان شهربابک با اشاره به بحران آب در کشور، اظهار کرد: شهربابک در سال های اخیر با توجه به خشکسالی های پی در پی و کاهش شدید بارندگی، با کمبود جدی آب مواجه است خصوصا در برخی از روستاها که در حال حاضر با حداقل امکان دسترسی به آب، شرایط سختی را می گذرانند.

وی تصریح کرد: مجموعه شهرستان باید با برنامه ریزی صحیح و همکاری و هماهنگی مسئولان و دست اندرکاران در جهت بهبود وضعیت آب در شهرستان اقدام کنند.

شمسی در ادامه در رابطه با افزایش اعتبارات شهرستان در سال جاری گفت: با افزایش اعتبارات شهرستان به ۱۲۰ میلیارد تومان، امکان اتمام و انجام پروژه های عمرانی و خدماتی نیز در شهرستان افزایش می یابد، همانطور که تاکنون ۳۲ میلیارد تومان به طور ویژه برای ساماندهی راه های روستایی تعیین شده است.

فرماندار شهربابک با اشاره به فرارسیدن عید غدیر، از تامین ۲۴۰۰ بسته ی معیشتی توسط مجتمع مس شهربابک خبر داد و گفت: این بسته ها در دو روز آینده برای توزیع در اختیار سازمانها و نهادهای حمایتی قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از شرکت های اقماری فعال در شهرستان خواست در راستای ساماندهی مجموعه مصلای شهربابک اقدام نمایند تا این مجموعه در خور مردم شهرستان و همجواری با شهدای گمنام تکمیل شود.

منبع:ایسنا

327461