کرمان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان:

کرمان میزبان ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره بر پیشرو بودن برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: کرمان میزبان ۷ شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود.
فرمانده قرارگاه جنوب شرق نزاجا:

ارتش به زوج های جوان کرمانی کمک کرد

فرمانده قرارگاه جنوب شرق نزاجا گفت: در مرحله نهم از رزمایش کمک‌های مومنانه ١٣ سری جهیزیه شامل ١٣٠ وسیله مورد نیاز زندگی به ارزش ١۵ میلیارد ریال بین زوج های نیازمند استان کرمان توزیع شد.
رئیس پارک علم و فناوری کرمان:

کدام استان برترین شرکت دانش بنیان کشور شد؟

رئیس پارک علم و فناوری کرمان گفت: این استان منتخب برترین‌های جشنواره پژوهش و فناوری سال ۹۹ بعنوان شرکت فناور برتر کشور توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.
عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان:

هزار کودک کار و خیابانی در کرمان وجود دارد

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: با مطالعات انجام شده در بدترین حالت با هزار کودک کار و خیابانی در کل استان روبرو هستیم که بیشتر آن‌ها را پاکستانی ها و افغانستانی ها تشکیل می دهند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند:

نیروگاه برق زرند چرا تعطیل شد؟

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند عنوان کرد: نیروگاه حرارتی برق زرند از مهر ماه امسال به دلیل تامین نشدن به موقع سوخت موجب تعطیلی این نیروگاه شد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان:

با مرمت و نگهداری از تخریب ظرفیت‌های ارزشمند تاریخی کرمان جلوگیری شود

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: شهرداری آمادگی دارد با بهسازی، محوطه سازی، مرمت و نگهداری بنا‌های تاریخی از تخریب ظرفیت‌های ارزشمند تاریخی و گردشگری کرمان جلوگیری شود.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان:

۳۹ سارق در کرمان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: ۳۹ سارق دستگیر شد و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه طی یک ماه گذشته در کرمان کشف شد.
طی 24 ساعت گذشته در کرمان؛

کرونا جان 17 کرمانی را گرفت

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۷ نفر اعلام کرد و تصریح کرد: از این تعداد، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر در  حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند. 

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان:

کشف ۳۵ قطعه شی تاریخی در شهرستان‌های جنوبی کرمان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: از ابتدای آذرماه جاری تاکنون ۳۵ قطعه شی تاریخی در شهرستانهای جنوبی استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی سیرجان خبر داد:

دستگیری باند سارقان احشام در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری ۵ سارق احشام و کشف ۵٠ فقره سرقت به ارزش ١٠میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
مدیرکل گمرکات استان کرمان گفت: میزان واردات استان کرمان در هشت ماه گذشته ۲۹ هزار و ۸۰۶ تن به ارزش بیش از ۲۱۳ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۴۸ درصد و از نظر ارزشی ۳۴ درصد کاهش داشته است.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه پروژه های بزرگی در معدن و صنایع معدنی استان در حال اجراست، ظهار کرد: به نظر می آید استان سهم چندانی در پیمانکاری و مشاوره این صنایع ندارد و به دلیل تنگ نظری هایی که در سطح ملی وجود دارد، به راحتی برخی از پروژه ها را به شرکت های خودِ استان نمی دهند.
رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد اعلام کرد:

بازداشت در انتظار برگزارکنندگان مراسم جشن و عزا

رییس دادگستری شهرستان عنبرآباد برگزاری هرگونه مراسم جشن و عزا را در این شهرستان ممنوع اعلام کرد و از بازداشت برگزار کنندگان این مراسم خبرداد.

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:

تیم مس رفسنجان قطعاً در لیگ برتر خواهد ماند

مدیر فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با صبر و حوصله و حمایت مردم و مسئولان شهر و تلاش مربیان و مسئولان باشگاه، تیم فوتبال مس رفسنجان قطعاً در آینده شرایط بهتری خواهد داشت و در لیگ برتر باقی می ماند.