کرمان

مدیرکل استاندارد استان کرمان اعلام کرد:

صدور بیش از هفت هزار گواهینامه صادراتی طی ده ماهه سال جاری

مدیرکل استاندارد استان کرمان اعلام کرد: هفت هزار و ۵۳۸ مورد گواهینامه صادراتی و ۷۵۳ مورد مجوز وارداتی برای محصولات و فرآورده های صادراتی و وارداتی مشمول مقررات استاندارد طی ۱۰ ماهه سال جاری صادر شده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از جان باختن یک پدر و پسر و مجروح شدن یک نفر در سانحه واژگونی تویوتا هایلوکس آفرود درمناطق صعب العبور کوهستانی خبر داد.
طوفان شن بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و زیرساخت‌های استان کرمان خسارت وارد کرد که ۲ هزار میلیارد ریال آن در شهرستان رودبار جنوب خصوصا شهر «زهکلوت» و مابقی خسارات در شهرستان ریگان گزارش شده است.
در نامه‌های جداگانه از سوی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛

مراتب ثبت ملی ۷ اثر فرهنگی‌تاریخی به استاندار کرمان ابلاغ شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نامه‌های جداگانه به استاندار کرمان مراتب ثبت هفت اثر فرهنگی‌تاریخی را ابلاغ کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

متلاشی شدن یک باند سرقت مسلحانه در بم

فرمانده انتظامی استان کرمان از متلاشی شدن اعضای یک باند سرقت مسلحانه که باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شهرستان بم شده بودند در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان:

گروه شکارچیان متخلف در جوپار دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرمان از دستگیری یک گروه شکارچیان متخلف حرفه‌ای و سابقه دار در منطقه حفاظت شده کوه جوپار شهرستان کرمان خبر داد.
معاون امور عمرانی استانداری استان خبر داد:

تخصیص ۷۵میلیارد ریال اعتبار به پایگاه‌های میراث فرهنگی کرمان

معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: ۷۵ میلیارد ریال اعتبار مشارکتی استان و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای پنج پایگاه فرهنگی این استان اختصاص داده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان خبر داد:

پرداخت۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا در کرمان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از پرداخت ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به آسیب‌دیدگان کرونا در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی این استان خبر داد.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان:

گردو خاک، جنوب شرق و شمال غرب استان را فرا می گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان عنوان کرد: برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک در جنوب شرق و شمال غرب استان کرمان پیش بینی می‌شود.
زلزله بم یادآور خاطراتی دردناک برای مردم کرمان است، در این میان افرادی که برای کمک و اطلاع رسانی از شهرهای دیگر به بم آمده اند نیز خاطراتی تلخ را تا سالها در ذهن و سینه خود خواهند داشت.
نماینده مردم شهرستان های بافت، ارزوییه و رابر در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت های کم نظیری در این شهرستان ها وجود دارد که مشکل اشتغال با شناخت این ظرفیت های جدید حل می شود