کردستان

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

امیدواریم با تعامل با دولت بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران موفق شویم

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری خود در دولت جدید را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم که با تعامل با دولت انقلابی بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران کارنامه موفقی داشته باشیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان:

خبرنگاران اجازه ندهند جریانات مافیا رسانه‌ها را به بلندگوی خود تبدیل کنند

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: روزی که شما قدم در وادی رسانه و خبرنگاری گذاشتند با خدای خود عهد بستید که چشمان بینای جامعه در مقابل احجاف‌ها و حق‌خوری‌ها باشید، نباید اجازه دهید که جریانات مافیا در کشور رسانه‌ها را به بلندگوی دروغ‌های خود تبدیل کنند.
امام جمعه شهرستان مریوان در گفت‌ و گو با پرسون:

نگاه دولت سیزدهم به کردستان، تخصصی و مصلحت اندیشانه باشد

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: امیدواریم که نگاه دولت سیزدهم به کردستان و دیگر استان‌های مرزی نگاهی تخصصی و مصلحت اندیشانه باشد، تا ان شاء الله شاهد توسعه همه جانبه این خطه از ایران اسلامی باشیم.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان‌هایی همانند تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، اداره کل اوقاف و امور خیریه در ماه محرم بیش از 500 روحانی و ماموستا و نیز 400 مداح و روضه‌خوان در سطح استان کردستان حضور خواهند داشت.

معاون سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج:

یک کارتن‌خواب 2 دستگاه خودرو را به آتش کشاند

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: دو خودروی پراید و سمند در شهر سنندج توسط یکی از افراد کارتن‌خواب طمعه حریق شدند و در آتش سوختد.
مردم سنندج که این روزها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در معابر، خیابان‌ها و پارک‌های این شهر با آسودگی خیال تردد می‌کنند.
یادداشت/ تکرار ضرب‌المثل‌ها یا واژه‌هایی که مضامین فقهی و دینی داشته و بولد نمودن آنها در صدا و سیما خصوصا برنامه‌های پرمخاطب یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های رسانه ملی است تا به زعم خویش فضای مذهبی را بر جامعه بگستراند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان در گفت وگو با پرسون خبر داد:

قتل 5 عضو خانواده، توسط داماد سرکش

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: فردی که داماد یک خانواده بود 5 نفر از اعضای خانواده همسر خود را در روستای حسین‌آباد از توابع سنندج به قتل رساند و خود نیز خودکشی کرد.

امام جمعه شهر سنندج گفت: با توجه به سخنان دیروز رئیس دولت سیزدهم در بحث معیشت مردم و جامعه امیدواریم که این وعده‌ها به زودی محقق شوند و شاهد از بین رفتن مشکلات کمرشکن کنونی در کشور باشیم.

همه کشورهای دنیا حتی کم توسعه یافته‌ترین آنها سالهاست ورزش قهرمانی را به عنوان سیاست راهبردی خود مورد توجه قرار داده‌اند اما سیاست ورزشی کشور ما در برزخ بین سلایق سیاسی و مباحث ایدئولوژیک دست و پا زده و هنوز الگوی مشخصی برای توسعه ورزش کشور تعریف نشده است.
یادداشت/از همان ابتدا با دیدن شواهد و قرائن لازم مشخص بود که این قضایا اول این که غیرواقعی و نمایشی بوده و دوم هیچ ارتباطی با ایران ندارد زیرا این کشور با کدام انگیزه باید کشتی سنگاپوری را منفجر کرده یا به نفتکش‌هایی که تخلفی نکرده اند حمله تکاوری کند؟

در پی تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی پس از هدف قرار گرفتن نفتکشش در دریای عربی، برخی خبرگزاری‌های عربی مدعی استقرار سیستم پدافند هوایی پیشرفته S300 در بوشهر شده‌اند.

یادداشت/ اسرائیلی‌ها بلافاصله ایران را مسئول این حمله دانستند و از واکنش شدید سخن گفتند؛ ولی مدت‌هاست که قابلیت بازدارندگی این رژیم کمرنگ شده تا جایی که گروههای مقاومت غزه هم هر گاه اراده کرده‌اند توانایی‌های ارتش یهود را به سخره گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به اینکه در این طرح 2 ماهه بیش از 26 هزار و 578 نفر دو مرحله واکسن کرونا دریافت خواهند کرد، گفت: برای انجام طرح واکسیناسیون فرهنگیان و زیرمجموعه‌های آموزش و پرورش کردستان بیش از 16 مرکز در نظر گرفته شده است.
مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، بیش از ۱۵۰۰ پرس غذا توسط مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان عنوان کرد: استان در بحث تولید گوشت مرغ یکی از قطب‌های مهم کشور است و با توجه به نوسانات اخیر بازهم 3.4 درصد از جوجه ریزی کشور در واحدهای تولیدی این استان انجام می‌شود.

دولتی که نتواند دستورالعمل‌های خود را عملیاتی کند و در مقابل دلال و واسطه کم می‌آورد دیگر حرفی برای گفتن ندارد، بخشنامه‌های دستوری دولت در کدام حوزه عملیاتی می‌شود؟! مگر دولت مقرر نکرد که بازار مسکن تورمی بیش از 25 تا 35 درصد را تجربه نکند؟! ولی کدامیک از دستورالعمل‌های دولتی محقق گردید؟!.
رییس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: ضاربی که در جریان یک درگیری خانوادگی با اسلحه گرم مرتکب قتل همسر و خواهر همسرش در سنندج شده بود، دستگیر گردید.