کردستان

یادداشت میهمان؛

صیانت یا کنترل؟

یادداشت/بر خلاف نگرانی قاطبه کاربران فضای مجازی که تصور می‌کنند با اجرای این طرح موضوع اینترنت بین‌المللی منتفی شده و دیگر هیچ کاربری به پلاتفورم‌های جهانی دسترسی نخواهد داشت، اجرای این طرح نمی‌تواند کاربران را از دسترسی به اینترنت بین‌المللی محروم کند.
یادداشت/ معمار افسونگر طبیعت در دل کوههای مغرور هورامان، تمام زیباییهای عالم را در دل زمین حکاکی کرده و زبان هر مسافری را به تکریم و تحسین وا می‌دارد.
یادداشت/برای درک حماقت گروه رجوی در دست یازیدن به عملیاتی کور و مهلک نیاز به هیچ تحلیلی نیست گفته‌های تکان دهنده محمدرضا اسکندری در کتاب «خزان آرزوها» گویای واقعیت‌های درونی منافقین و خوش خیالی‌های رهبر این گروه است.

امام جمعه شهرستان بیجار گفت: اهمیت و جایگاه غدیرخم به حدی والاست که اگر بخواهیم آن را از دین جدا کنیم، دیگر چیز خاصی از اسلام باقی نخواهد ماند.

با تلاش مسئولان فرهنگی کشور؛

«اورامانات» ثبت جهانی شد

پرونده منطقه اورامانات در چهل و چهارمین نشست کمیته میراث جهانی یونسکو مورد تایید اعضا قرار گرفت و به ثبت جهانی رسید.

یادداشت میهمان؛

مجلس و تشدید بحران بیکاری

یادداشت/تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای ‌مجازی و ساماندهی پیام‌ رسان‌های ‌اجتماعی علاوه بر این که خلاف اصل ۲۸ قانون اساسی است موجب بیکار شدن یک میلیون خانواده نیز خواهد شد، تبعات تصویب و اجرای طرح قطعا بحران بیکاری کشور را تشدید و نارضایتی عمومی را افزایش خواهد داد.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی گفت: با اشاره به اینکه هزینه کردن در کارهای فرهنگی یک نوع سرمایه‌گذاری بلندمدت و البته تاثیرگذار است، گفت: امیدواریم که دو سریال «امیرنظام گروس» و «مستوره اردلان» که تولید استان کردستان است بتواند نظر مخاطبین کشوری را به خود جلب کند.

امام جمعه قروه گفت: یکی از ضروریات مهم در قروه ساماندهی بحث رسانه و فضای مجازی است با این حال باید گفت که متاسفانه تنها 4 خبرنگار فعال و رسمی در این شهرستان فعالیت مستمر و متعهدانه دارند.

امام جمعه شهرستان مریوان در گفت‌ و گو با پرسون:

امام راحل به‌ دنبال احیای دوباره حس اعتماد و اقتدار در جهان اسلام بودند

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: امام خمینی (ره) می‌خواستند که جمله «ما می‌توانیم» را در بین مسلمین جهان ترویج دهند و همین امر زمینه دشمنی معاندان و دشمنان اسلام گردید.

یادداشت میهمان؛

منافع مردم یا منافع خواص

یادداشت/ طبق نتایج نظرسنجی ایسپا، ۲۱ درصد مردم بیان کردند در دو سال گذشته در بورس سرمایه‌ گذاری کرده‌ که از این گروه ۷۷.۱ درصدشان ضرر کرده‌اند!

اجرایی شدن طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» عملا می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری بر فضای کسب و کار کشور و دیگر حوزه‌ها داشته باشد، طرحی که در زمانی نامناسب و با ابزاری کارآمد در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ضریب امنیت در استان کردستان بسیار بالاست

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه شاهد ضریب بسیار بالای امنیت در استان کردستان هستیم و در بحث امنیت مشکل خاصی در این خطه دیده نمی‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با آغاز طرح واکسیناسیون در سطح کشور تاکنون بیش از 99 هزار و 350 نفر از گروه‌های هدف در استان کردستان در قالب نوبت اول در برابر کرونا واکسینه شده‌اند.
پرسون از کلاهبرداری در برخی فروشگاه‌‌ها گزارش می‌دهد؛

جوایزی که هرگز به دست صاحبانشان نمی‌رسند/ قرعه کشی‌ هایی که هیچ برنده‌ای ندارند

فریب رسانه‌ای در این روزهای سخت اقتصادی به ترفندی ضداخلاقی تبدیل شده است و تداوم این عوام فریبی‌ها به حدی رسیده است که «اعتماد زدایی» از رسانه ملی رسما با تبلیغات دروغین این شرکت‌ها و فروشگاه‌ها سرعت بیشتری به خود گرفته است.

به دلیل راهبردی و البته دلایل دیگر در دولت حسن روحانی ایجاد خط لوله گوره ـ جاسک با هدف رفع وابستگی صادرات نفت ایران به جزیره خارگ کلید زده شد که تاثیرات بسیار مهم استراتژیک در منطقه خلیج فارس و دریای عمان در پی خواهد داشت.

جمله فوق که در ناآرامی‌های اخیر از زبان یک زن اهوازی بیرون آمد به "نماد" اعتراضات خوزستان تبدیل شد و این استان زرخیز و مظلوم را در صدر خبرهای داخلی و منطقه ای نشاند.