استاندار کردستان با انتقاد از عدم تحقق وعده ها:

وعده سازمان ایمیدور برای اجرای زنجیره فولاد کردستان 3 ساله شد

استاندار کردستان گفت: 3 پیش وعده داده شد که پروژه رنجیره فولاد کردستان آغاز شود، ولی تا کنون هیچ کاری در این باره انجام نشده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در جلسه بررسی مشکلات زنجیره فولاد کردستان که به صورت ویدیو کنفرانس با مسئولان سازمان ایمیدرو برگزار گردید، عنوان داشت: 3 پیش وعده داده شد که پروژه رنجیره فولاد کردستان آغاز شود، ولی تا کنون هیچ کاری در این باره انجام نشده است.

استاندار کردستان گفت: باید کار را سریعتر آغاز کنیم، لذا باید در واگذاری پهنه‌های آهنی و سرمایه‌گذاری سرعت عمل داشته باشیم.

مرادنیا با اشاره به اینکه باید از پتانسیل های بخش خصوصی بهره ببریم، افزود: مقرر شده بود که در اولین هفته از آبان ماه امسال پیمانکار این طرح مشخص شود که این مهم نیز محقق نشد که این جای تاسف دارد.


بیشتر بخوانید؛

امضای تفاهم نامه بین استانداری خراسان شمالی و سازمان ایمیدروی کشور

گام دوم ایمیدرو برای تقویت بورس


استاندار کردستان با انتقاد از تعلل سهامداران بویژه سازمان ایمیدرو برای آغاز اجرای طرح و سرمایه‌گذاری در زنجیره فولاد کردستان، گفت: پروژه زنجیره فولاد کردستان می تواند نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد، اشتغال و... مردم این استان داشته باشد.

مدیر ارشد استان کردستان عنوان داشت: بنابراین اگر اراده‌ای غیر از تلاش برای توسعه کردستان نیست سریعتر برای اجرای پروژه اقدام شود چون به مردم دادن وعده‌های متعدد جز بی‌اعتمادی نتیجه‌ای‌ ندارد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاری طرح زنجیره فولاد و آهن اسفنجی کردستان، ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود و قرار است این واحد صنعتی بین روستای شیخ تپه در شهرستان قروه و زاغه فولاد در شهرستان بیجار احداث شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

222463