جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، مراسم تودیع و معارفه جانشین جدید فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر امروز با حضور سردار سیدصادق حسینی و جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد.

سردار ارجمند فر، جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در این مراسم اظهار داشت: هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان باید امروز به عنوان یک ضرورت شناخته شود.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) تاکید کرد: شرایط منطقه ای در حال حاضر بسیار پیچیده است و دشمنان شرایط ویژه ای را ایجاد کرده اند و همواره به دنبال ایجاد تنش و جنگ هستند.

سردار ارجمندفر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: تشدید تحریم های ظالمانه و نیز ترور شهید محسن فخری زاده از توطئه های دشمنان این انقلاب و ملت هستند، لذا جامعه ما برای مقابله با توطئه های دشمنان نیازمند بینش و بصیرت است.


بیشتر بخوانید؛

صفحات مجازی منتسب به فرماندهان سپاه جعلی است

سپاه پاسداران گره‌گشای مشکلات مردم است


جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) افزود: ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران نباید هرگز باعث ناامیدی ما شود، باید همه ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر باشیم و نیز در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم که این کارها عملا زمینه شکست دشمنان را مهیا خواهد کرد.

این مقام انتظامی در ادامه سخنان خود گفت: خوشبختانه سپاه بیت المقدس کردستان همواره حضوری بسیار تاثیرگذار در بحث محرومیت زادیی، مبارزه با شرایط کنونی کرونا، انجام رزمایش کمک های مومنانه و... در این استان داشته و دارد.

براساس این گزارش در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار فلاح، سرهنگ پاسدار علیرضا مدنی بعنوان جانشین فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان معرفی شد.

عباسعلی ـ استان کردستان

222352