مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

3192 کیلومتر از جاده های روستایی در کردستان برف روبی شد

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران استان کردستان، بیش از 3192 کیلومتر از جاده های روستایی برف روبی شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محمد راشد مدرس گرجی؛ مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد بارش های بسیار خوبی در سطح کردستان بودیم که در برخی از مناطق این اسنان این بارش ها به شکل برف و کولاک بوده است.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: لذا همین بارش های برف در برخی از مناطق استان کردستان بعضی از مشکلات همانند مسدود شدن راه ارتباطی 160 روستا را به دنبال داشت.

مدرس گرجی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این روستاهاهای محصور شده در برف در شهرستان های بانه، بیجار، دیواندره و سقز قرار گرفته بودند.

این مقام مسئول افزود: با این وجود با تلاش شبانه روزی راهداران استان کردستان، بیش از 3192 کیلومتر از جاده های روستایی برف روبی شده است.


بیشتر بخوانید؛

امدادرسانی به 641 خودرو در جاده های برف گیر کردستان/راه ارتباطی 50 روستا در کردستان قطع می باشد

بارش ۳۰ سانتی‌متری برف در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ/ مسدود شدن راه ارتباطی ۲۲ روستا


مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با وجود تکرار بارش برف و کولاک راه های باز شده را دوباره مسدود نمود که این بار هم با تلاش نیروهای راهداری این محورها بازگشایی گردید.

مدرس گرجی در بخش دیگری از سخنان خود تشریح کرد: عصر دیروز راه ارتباطی ۲۱ روستای باقی مانده در شهرستان‌های دیواندره، بیجار و سقز نیز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان در پایان سخنان خود گفت: کل برفروبی انجام شده در محورهای روستایی و بین شهری استان کردستان توسط راهداران در حدود ۱۶ هزار و ۵۷۰ کیلومتر باند بوده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

222449