کردستان

گزارش پرسون از پرسه مرگ در بین جوانان؛

«سورچه» ارمغان سوداگران مرگ برای جوانان

«سورچه» از واژه‌ «سورچرانی» گرفته شده و برای القای این مفهوم است که این مخدر مختص مهمانی‌ها و شب‌نشینی‌هاست و هیچ اعتیادی برای مصرف کننده ندارد و صرفاً برای سرخوشی و خوش‌گذرانی است!

شهردار سنندج گفت: برگزاری کنگره مشاهیر کُرد یکی از اقدامات مهم در سال گذشته بود که بازتاب خوبی داشت و همچنین ساخت سریال فاخر «سنجرخان» در استان فرهنگی کردستان یکی دیگر از اقدامات مهم فرهنگی است.

به همت دستگاه های اطلاعاتی؛

متهمان به پولشویی در سقز بازداشت شدند

دادستان انقلاب و عمومی سقز  از بازداشت متهمان به پولشویی در این شهرستان توسط دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی خبر داد.

همزمان با روز جهانی خاک، عملیات بیولوژیک توسعه جنگل‌های استان کردستان در ۲ هزار هکتار از مناطق و عرصه‌های طبیعی با حضور استاندار و جمعی از مسئولان اجرایی به صورت نمادین در اراضی روستای «ماموخ» علیا آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه کردستان به همراه معاونین، روحانیون و طلاب استان کردستان برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان امروز صبح در بیمارستان «توحید» سنندج حضور یافتند.
بر اثر استنشاق گاز منواکسیدکربن؛

شهروند بیجاری جان باخت

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان بیجار گفت: استنشاق گاز منواکسید کربن باعث مرگ شهروندان بیجار گردید.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: علم آموزی، عدالت خواهی و آزاداندیشی 3 توقع مهم رهبر معظم انقلاب از دانشجویان است که در پرتو آن می‌توان به جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: صندوق اعتباری هنر، خدمات بسیاری همانند بیمه، بیمه تکمیلی، تسهیلات بانکی و... را در اختیار هنرمندان و اعضای این صندوق قرار می دهد.

رییس پلیس راه فرمانداه انتظامی کردستان گفت: از رانندگان درخواست داریم که با توجه به استمرار بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان کردستان رانندگان حتما وسایل نقلیه خود را به امکانات مورد نیاز مجهز کنند.