با همکاری صندوق جهانی یونیسف؛

کارگاه آموزشی «حقوق کودک» در کردستان برگزار می شود

کارگاه آموزشی مدرسه پاییزه حقوق کودک با همکاری یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد)، دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، وزارت دادگستری و دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان به صورت آنلاین در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، لیلا آژیر؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه آموزشی مدرسه پاییزه حقوق کودک با همکاری یونیسف (صندوق کودکان ملل متحد)، دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، وزارت دادگستری و دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان به صورت آنلاین در سنندج برگزار گردد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: این کارگاه آموزشی در خصوص قانون جدید اطفال و نوجوانان مصوب سال ۱۳۹۹ و ویژه بانوان و آقایان فعال حوزه حقوق کودک، سمن‌ها، دفاتر تسهیل گری، وکلا، حقوق‌دانان، مشاوران و روانشناسان استان است.

آژیر در ادامه سخنان خود افزود: این کارگاه بصورت مجازی و رایگان در ۲ روز در نوبت صبح‌ و عصر برگزار می گردد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان تصریح کرد: در پایان گواهی معتبر از طرف یونسیف و وزارت دادگستری و دفتر امور بانوان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.


بییشتر بخوانید:

اشتغال 20 زن سرپرست خانوار در کارگاه تولیدی لباس کادر درمان

کارگاه‌های رایگان در دومین جایزه سال «استیکر»


آژیر تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند در شهرستان‌ها به مشاوران امور زنان فرمانداری‌ها و در مرکز استان به نمایندگان امور بانوان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در پایان سخنان خود گفت: هدف از برگزاری این کارگاه افزایش آگاهی و ارتقای توانمندی افراد در رابطه با حقوق کودک می باشد.

براساس این گزارش، زمان برگزاری کارگاه پس از ثبت‌نام اولیه مشخص و به افراد اعلام می‌شود.

شفیعی ـ استان کردستان

222469