کردستان

رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با استاندار کردستان:

کُشتی کردستان نیازمند حمایت است/ شهرداری ها رشته های ورزشی را حمایت کنند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: اگر حمایت خوبی از استعدادهای ورزشی به ویژه کشتی در کردستان شود، شاهد افتخارآفرینی های زیادی در این رشته خواهیم بود.

با توجه به افزایش جرم ها و بزهکاری ها در سطح جامعه توسط افراد معتاد، بسیاری از جامعه شناسان، جرم شناسان، روانشناسان بر سر موضوع بیماری بودن اعتیاد با هم اختلاف سلیقه دارند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: یکی از مشکلات استان کردستان، نبود یک برنامه ریزی مدون و بلندمدت از سوی مدیران است، بیشتر مدیران با تدوین برنامه های کوتاه مدت به دنبال مُسکنی برای این وضعیت هستند که این رویه ای کاملا نادرست است.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سال جاری بیش از هزار نفر از طریق آزمون پیمانی و قراردادی در دانشگاه استخدام می شوند.

مدیرکل وزیر و جوانان کردستان در دیدار با دبیر مطرح کرد؛

کردستان آماده میزبانی کُشتی جام باشگاه های جهان

مدیرکل وزیر و جوانان کردستان گفت: کرونا مانع از میزبانی کردستان در مسابقات کشتی جام باشگاه های جهان شد، از این رو از فدارسیون کشتی درخواست داریم که میزبانی جام تحتی یا جام باشگاه های جهان در سال آینده را به کردستان بدهد.

بررسی پرونده یک اپلیکیشن نوظهور؛

«شاد» کام دانش آموزان را تلخ کرد

اپلیکیشن «شاد» به علت نوظهور بودنش و نیز نبود بسترهای آموزش فضای مجازی در کشور، مشکلات بسیاری را بر دانش آموزان و والدین آنها به وجود آورده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج:

فوت 18 شهروند سنندجی در حوادث شهری/1256 عملیات نجات و اطفاء حریق

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در عملیات‌های امداد و نجات صورت گرفته در 9 ماهه امسال 46 نفر از شهروندان سنندجی دچار آسیب دیدگی شده و 18 نفر نیز جان باخته‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال یک هزار هکتار از اراضی پایاب سد آزاد توسط نیروهای این نهاد و بسیج سازندگی چاله‌کنی و نهالکاری می‌شود.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه کردستان مردمی مهربان، مهمانواز، خونگرم و ساده زیست دارد گفت: مردم کُرد حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و باید بیش از گذشته به مناطق مختلف این استان رسیدگی شود.

علیرغم گزارش های و اخبار «پرسون» در بحث بود یا نبود کرونای انگلیسی در کردستان و مخالفت برخی از مسئولان بهداشتی و دیگر مدیران ارشد این استان، نهایتا رییس سازمان نظام پزشکی کشور امروز وجود کرونای انگلیسی در این خطه را تایید کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان:

کمبود نیروی انسانی؛ از مشکلات کل منابع طبیعی کردستان است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: یکی از مشکلات اداره کل منابع طبیعی استان کردستان، کمبود نیروی انسانی است لذا نگرانی جدی در این زمینه با توجه به گستردگی سطح عرصه‌های طبیعی، لزوم تقویت مدیریت و پالایش تمام عرصه‌های طبیعی می باشد.

3 عضو یک خانواده که به دلیل محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می‌کردند، با گذشت شاکی و همزمان با سفر رئیس کل دادگستری کردستان به مریوان از زندان آزاد شدند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان مطرح کرد:

۶ شهر کردستان آبی شد/ حکمرانی شرایط زرد در سنندج، بیجار، دیواندره و سروآباد

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرهای سقز، دهگلان، قروه، کامیاران، مریوان و بانه آبی و در سنندج، بیجار، دیواندره و سروآباد زرد است.
رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

انتخابات خانه مطبوعات کردستان 24 دیماه برگزار می شود

عیسی فلاحی رئیس اداره امور فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 21 نفر به عنوان نامزد خانه مطبوعات استان کردستان که چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند.