نماینده بیجار در مجلس:

عدم امنیت شغلی؛ از دغدغه های مهم نیروهای شهرداری است

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای شهرداری همیشه در بحث خدمات رسانی پیشقدم بوده اند ولی وضعیت استخدامی آنان و عدم امنیت شغلی به یکی از دغدغه های مهم آنان تبدیل شده است و همین کار می تواند راندمان کاری آنها را کاهش دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، علیرضا زندیان؛ نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی؛ وزیر کشور گفت: یکی از دغدغه های ما؛ تبدیل وضعیت کارگران و نیزوی شهرداری و دهیاری هاست.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نیروهای شهرداری همیشه در بحث خدمات رسانی پیشقدم بوده اند ولی وضعیت استخدامی آنان و عدم امنیت شغلی به یکی از دغدغه های مهم آنان تبدیل شده است و همین کار می تواند راندمان کاری آنها را کاهش دهد.

زندیان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتقای درجه فرمانداری شهرستان بیجار شد و بیان داشت: یکی دیگر از خواسته های حوزه های انتخابیه ما، تبدیل چندین دهستان به بخش می باشد.


بیشتر بخوانید؛

اعلام حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری از ایجاد ناحیه نوآوری یزد


این نماینده بهارستان تاکید کرد: یکی دیگر از درخواست هایی که داریم تبدیل روستای «چشمه منتش» به شهر است، زیرا در صورت تبدیل شدن این روستا به شهر می توان امکانات و ماشین آلات لازم را در این منطقه مستقر نماییم و بخش زیادی از مشکلات اهالی را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود گفت: همچنین درخواست داریم که شهرداری های بیجار، توپ آغاج، یاسوکند، بابارشانی و پیرتاج تجهیز به ماشین آلات مورد نیاز مجهز شوند تا امور اداری و خدماتی سریع تر انجام شود.

عباسعلی ـ استان کردستان

228588