توسط افراد ناشناس صورت گرفت؛

تیراندازی به سمت کارگران سقزی/آغاز پیگیری های کنسولگری ایران در سلیمانیه

افراد ناشناسی به سمت تعدادی از کارگران سقزی که در استان سلیمانیه اقلیم کردستان مشغول کار بودند، آتش گشودند.

کردستان ـ یوسف عبدالکریمی؛ رئیس اتحادیه کارگران و استادکاران ساختمانی سقز با تایید این حادثه به خبرنگار پرسون گفت: چند نفر ناشناس و موتور سوار به سمت کارگران سقزی که در استان سلیمانیه اقلیم کردستان عراق مشغول کار بودند آتش گشوند.

عبدالکریمی عنوان داشت: خوشبختانه این تیراندازی تلفاتی به دنبال نداشت و تنها یکی از کارگران بنام «سیروان» مورد هدف قرار گرفت.

رئیس اتحادیه کارگران و استادکاران ساختمانی سقز ادامه داد: این کارگر مجروح برای درمان به یکی از بیمارستان های شهر تبریز منتقل شده است.


بیشتر بخوانید؛

عامل تیراندازی در کمتر از ۲۴ ساعت در گالیکش دستگیر شد


عبدالکریمی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اتحادیه کارگران و استادکاران ساختمانی سقز در نامه هایی خطاب به استاندار کردستان، فرماندار ویژه سقز و همچنین کنسولگری ایران در سلیمانیه خواستار پیگیری دیپلماتیک و قضایی این حادثه و شناسایی افراد ضارب شده است.

به گفته رئیس اتحادیه کارگران و استادکاران ساختمانی سقز تصریح کرد: این کارگران در حین خرید از بازار شهر سلیمانیه مورد هجوم افراد مسلح قرار گرفته بودند.

عبدالکریمی بیان کرد: کارگران کُردزبان بسیاری در اقلیم کردستان عراق مشغول و زندگی هستند، لذا از مسئولان این اقلیم درخواست داریم که نسبت به تامین امنیت جانی آنان تلاش داشته باشند.

محمودی ـ استان کردستان

228743

مطالب مرتبط