کردستان

به همت پژوهشگر قروه ای؛

2 کتاب در حوزه مدیریت شهری منتشر شد

دو مجموعه کتاب در حوزه مدیریت شهری اثری از پژوهشگر شهرستان قروه، توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری تهران انتشار یافت.

رییس هیات کشتی کردستان خبر داد:

اختصاص 4 سالن به هیات کُشتی کردستان

رییس هیات کشتی کردستان گفت: با همکاری و کمک اداره ورزش و جوانان 4 سالن به ورزش کشتی کردستان تعلق می‌گیرد.

گزارش پرسون از اختلاف نظر مسئولان و مردم؛

بهداشت مردم زیر تیغ « تاناکورا»/ سلامتی فدای مارک و بِرند خارجی

بسیاری از مردم هنوز علاقه عجیبی به خرید از بازار «تاناکورا» سنندج دارند و برای آنها این مارک و خارجی بودن کالاها و پوشاک این مکان است که مهم می باشد نه سلامتی و بهداشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهدا به نوعی نماد سربلندی این نظام هستند، بنابراین باید با برنامه ریزی و کار جهادی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام جان خود را فدا کردند.
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای شهرداری همیشه در بحث خدمات رسانی پیشقدم بوده اند ولی وضعیت استخدامی آنان و عدم امنیت شغلی به یکی از دغدغه های مهم آنان تبدیل شده است و همین کار می تواند راندمان کاری آنها را کاهش دهد.

به مدت 2 روز در مدرسه علمیه بیجار برگزار می شود

کارگاه آموزشی «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه»

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: بر ضرورت هایی که در این زمان در بحث شبهات به وجود آمده است یک کارگاه 2 روزه تحت عنوان «تبیین موضوعات حکومت اسلامی و بحث ولایت فقیه» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار برگزار می گردد.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است که ابتدای بهمن ما سال جاری مدارس بازگشایی می شوند ولی با توجه به مخالفت بیشتر والدین با این طرح و نیز ابهام در آمارهای موجود بی شک این طرح هرگز نمی تواند چشم انداز مورد نظر مسئولان را عملی کند.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: تاکنون هیچ موردی از آنفلوانزای حاد پرندگان در کردستان شناسایی نشده است و این اداره کل آماده هرگونه اقدام برای مبارزه و کنترل شیوع این ویروس است.

از اول بهمن ماه جاری؛

مدارس کردستان بازگشایی می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: براساس دستورالعمل وزارتی، مدارس مناطق آبی استان از اول بهمن با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر در هر کلاس دایر می‌شود.

به همت گروه جهادی چشم پزشکی تهران؛

3 هزار بیمار نیازمند در کردستان ویزیت شدند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گروه جهادی چشم پزشکی تهران طی حضور در 7 شهر استان تاکنون 3 هزار بیمار نیازمند را ویزیت کرده است.

برای تشویق زوج های جوان به فرزند آوری پیشنهاد شد؛

کودک 70 میلیون تومانی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای تشویق زوج های جوان برای به دنیا آوردن فرزند سوم، پرداخت وام 70 میلیون تومانی به این زوجین را وعده داده است.

رئیس سازمان آتش نشانی سنندج در گفتگو با پرسون:

حوادث آتش سوزی در سنندج افزایش چشمگیری دارد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: استفاده از هیلتر برقی به جای کرسی و عدم رعایت موارد ایمنی باعث گردید که یک باب منزل مسکونی شهرک بهاران دچار آتش سوزی وسیعی گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه ترور شخصیت‌های علمی و نظامی ایران نشان از خشم دشمنان می باشد، گفت: اگر شهید سلیمانی و شهید فخری زاده به دست دشمنان به شهادت می رسند این نشان می دهند که ما داشته های بزرگی داریم که برای دشمن آزار دهنده هستند.