به همت گروه جهادی چشم پزشکی تهران؛

3 هزار بیمار نیازمند در کردستان ویزیت شدند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان گفت: گروه جهادی چشم پزشکی تهران طی حضور در 7 شهر استان تاکنون 3 هزار بیمار نیازمند را ویزیت کرده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، محسن رمضان زاده؛ رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان امروز در جریان ویزیت رایگان چشم پزشکی گروه جهادی اعزامی از تهران در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ارائه خدمات رایگان چشم پزشکی توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان با اعزام گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی تهران تاکنون در شهرهای مریوان، سروآباد، بیجار، قروه، کامیاران، دهگلان انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: این گروه جهادی تاکنون بیش از سه هزار بیمار نیازمند را ویزیت کرده اند و بیش از دو هزار و ۵۰۰ عینک رایگان و چند صد قلم دارو رایگان به مراجعه کنندگان اعطا شده است.

رمضان زاده خاطرنشان کرد: تاکنون ۶۰ بیمار از شهرستان های مریوان، سروآباد، کامیاران و بیجار نیز برای انجام عمل جراحی به بیمارستان کوثر معرفی شدند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: طی روزهای آتی این گروه جهادی به شهرستان های دیواندره، سقز و بانه مراجعه خواهد کرد.


بیشتر بخوانید؛

بستری ۱۱۵۷ بیمار کرونایی در بیمارستان این شهرستان از ابتدای شیوع کووید19


رمضان زاده اظهار کرد: گروه جهادی چشم پزشکی تهران قول دادند تا زمانی که در کردستان نیازمند وجود داشته باشد در این استان انجام خدمت کنند.

حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز اظهار کرد: گروه جهادی چشم پزشکی سه روز در ناحیه منفصل شهری نایسر مستقر خواهند بود و بیماران نیازمند را ویزیت خواهند کرد و عینک و دارو رایگان در اختیار آن ها قرار می دهند.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی سپاه سنندج در طول سال در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم و حاشیه نشین این شهرستان خدمات بسیاری را ارائه می کنند که شناسایی و غربالگری بیماران نیازمند و معرفی آن ها به مراکز درمانی و انجام عمل جراحی رایگان از جمله این خدمات است.

عسکری اعلام کرد: با بیمارستان کوثر نیز هماهنگی لازم به عمل آمده که افرادی که نیازمند عمل جراحی چشم باشند توسط متخصصین و فوق تخصصین حاضر در این گروه جهادی عمل شوند.

شفیعی ـ استان کردستان

228517