رییس هیات کشتی کردستان خبر داد:

اختصاص 4 سالن به هیات کُشتی کردستان

رییس هیات کشتی کردستان گفت: با همکاری و کمک اداره ورزش و جوانان 4 سالن به ورزش کشتی کردستان تعلق می‌گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، جمشید خیرآبادی؛ رییس هیات کشتی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر رئیس فدراسیون کشتی کشور به استان کردستان دستاوردهای بسیاری برای این خطه داشته است.

رییس هیات کشتی کردستان ادامه داد: خوشبختانه در این سفر با رایزنی های که صورت گرفته 4 سالن جدید به هیات کشتی استان کردستان اختصاص یافته است که بی شک این حرکت می تواند تحول شگرفی در کشتی این خطه ایجاد کند.

وی با تقدیر از همکاری خوب سپاه بیت المقدس کردستان در حمایت از ورزش کشتی این استان، عنوان داشت: سپاه بیت المقدس کردستان 6 سوله خود را در اختیار هیات کشتی این استان قرار داده است و به زودی این سوله ها تجهیز می شوند.

خیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سرانه فضای ورزشی ما به نسبت رشد جمعیت استان کردستان رشد نکرده است که اضافه شدن این مکان‌های ورزشی می‌تواند تاثیر مهمی بویژه بر سرانه فضای ورزشی در رشته کشتی داشته باشد.

رییس هیات کشتی کردستان افزود: از سویی دیگر هماهنگی لازم صورت گرفت که ۶ تشک از طرف اداره ورزش و جوانان کردستان و ۶ تشک هم از سوی فدراسیون کشتی به کشتی استان اهدا گردد.


بیشتر بخوانید؛

«کَُشتی» همچون نفت، خاویار و پسته ایران است/ در حال از دست دادن جایگاه کُشتی هستیم

چندین میلیارد تومان ثمره سفر رئیس فدراسیون کشتی به کردستان برای این استان


خیرآبادی با تقدیر از حمای های خوب نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، شهرداری سنندج اظهار داشت: برگزاری مسابقات جام شهدای کردستان به مدت ۱۰ سال با حضور ۲۰ تیم در رده ملی یکی دیگر از دستاوردهای سفر رییس فدراسیون کشتی ایران به این استان بود.

رییس هیات کشتی کردستان افزود: ۹ نفر از اعضای هیات کشتی استان کردستان از تحصیلات دکترا برخوردارند که نشان می‌دهد هیات سطح علمی بالایی هم دارد.

خیرآبادی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قول همکاری فدراسیون برای شرکت دادن مربیان و داوران کردستانی در کلاس‌های آموزشی، دعوت چند کشتی گیر دیگر به اردوی تیم ملی از جمله دیگر دستاوردهای سفر رییس فدراسیون کشتی به استان بود.

شفیعی ـ استان کردستان

228633