کردستان

گزارش پرسون از تقابل مسئولان و رسانه ها؛

سندروم «رسانه گریزی مدیران»

مسئول و مدیر یا دست به انتشار آمار غیرواقعی می زند و یا اینکه خود را عملا و رسما از رویارویی مستقیم با خبرنگار و رسانه دور نگه می دارد که هر در هر دو صورت باید گفت که این وضعیت در جامعه به عنوان سندروم «رسانه ریزی مدیران» تعریف می شود.

مدیر حوزه علمیه کردستان در گفتگو با پرسون خبر داد:

برگزاری اولین دوره تخصصی «حکومت اسلامی و ولایت فقیه» در کردستان

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه اقدام به برگزاری اولین دوره تخصصی «حکومت اسلامی و ولایت فقیه» نموده است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در گفتگو با پرسون:

زمستان بدون بارش کردستان/ افزایش آلاینده ها در شهرهای بزرگ استان

مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: زمستان امسال کردستان بدون بارندگی شروع شد و بعد از گذشت بیست روز از زمستان هنوز هیچ گونه بارشی در سطح استان نداشته ایم که امیدواریم هرچه سریعتر این وضعیت تغییر کند.

با وجود نبود نظارت بر بازار میوه شب عید و دیگر اجناس این دلالان و محتکران هستند که همیشه پیروز میدان بوده اند و تداوم این وضعیت همیشه کام این صنف را شیرین کرده است.

همایش بررسی آسیبهای اجتماعی و احترام متقابل والدین و فرزندان در سنندج به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا مهکام از اساتید روانشناسی و مشاوره در سالن جلست اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزار شد
با تلاش گروه های تفحص شهدا انجام شد؛

کشف پیکر یکی از شهدای جاده سنندج ـ مریوان

به همت گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح پیکر مطهر شهید، جاده سنندج ـ مریوان در استان کردستان کشف شد

رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه مرکز بهداشت کردستان در گفتگو با پرسون:

70 درصد از مردم استان کمبود ویتامینD دارند

رئیس گروه بهبود تغذیه جامعه مرکز بهداشت استان کردستان گفت: 70 درصد از جمعیت استان کردستان با کمبود ویتامین D مواجه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تشکل های دینی همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده ای را در سطح استان انجام داده اند و در ایام دهه فجر نیز به صورت نوین برنامه خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد:

آرامستان های کردستان تعطیل شود/ کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه خطر کرونا همچنان در سطح جامعه وجود دارد خواستار دوری از تجمعات و نیز تعطیلی آرامستان های این استان گردید.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کردستان گفت: بخش خصوصی برای تداوم کار درخواست هایی دارد که از جمله این درخواست ها می توان به ایجاد فضای آرام و اصلاح ساختار قدیمی دریافت مالیات اشاره کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید سلیمانی را می توان نماد بارز و عملی برادری ایرانی ها و مسلمانان دانست زیرا مکتب قاسم سلیمانی بعد از خدا مردم را می‌بیند و راه رسیدن به خدا خدمت به مردم است و این شهید با شهادت خود در دل مردم ایران قرار گرفت.
مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با حضور محسن رضایی؛ دبیر تشخیص مصلحت نظام، فرماندهان نظامی و روحانیون برگزار شد.
دبیر استانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خبر داد:

موفقیت هنرمندان کردستانی در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت

دکتر سعیده گلابی؛ دبیر استانی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفت: نکته قابل توجه و قابل تقدیر برای هنرمندان استان کردستان این است که در دو بخش پویانمایی و یکی در بخش فیلم کوتاه داستانی حائز رتبه اول کشوری در بخش فیلم سازان بسیجی شدیم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: بحث برخورد با فساد، بهره گیری از نظارتهای عمومی و مردمی بسیار حائز اهمیت است که باید از این ظرفیت حداکثر استفاده شود و این مهم مورد تاکید ریاست محترم قوه قضاییه نیز می باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان عنوان کرد:

کاهش کیفیت آب شرب سنندج/ تخصیص اعتبار100 میلیاردی برای رفع مشکلات آب کردستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از کاهش کیفیت آب شرب در شهر سنندج خبر داد و خواستار رفع سریع این معضل در کمترین زمان ممکن شد.

رییس سازمان آتش نشانی سنندج در گفت وگو پرسون:

فروشگاه لوازم خانگی در سنندج طعمه حریق شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار آتش سوزی در فروشگاه لوازم خانگی در بازار این شهر خبر داد.