شهردار جدید سقز منصوب شد/ بدهی 3100 میلیاردی شهرداری سقز

با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سقز، رشید میرحسامی به عنوان شهردار این شهر منصوب شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، مراسم معارفه شهردار جدید شهر سقز با حضور مسئولان شهرستانی، اعضای شورای اسلامی و... امروز برگزار گردید.

در این مراسم معارفه، رشید میرحسامی به عنوان شهردار جدید سقز منصوب گردید.

لقمان شیخ عزیزی، سرپرست سابق شهرداری سقز در این مراسم بیان کرد: شهرداری سقز حدود ۳۱۰ میلیارد تومان بدهی دارد که می توان به ۲۳ میلیارد بدهی به تامین اجتماعی، ۹۳ میلیارد به بانک شهر، ۳ میلیارد به سایر ادارات، معوقات پیمانکاران و حقوق پرسنل و....اشاره کرد.

شهردار جدید سقز نیز در این مراسم با اشاره به لزوم تعامل برای حل مشکلات این شهرداری و کاهش بدهکاری های آن، گفت: سقز مهد شهر و تمدن در منطقه بوده و باید این جایگاه احیا شود.

میرحسامی بیان داشت: به بنده گفته بودند شهرداری سقز ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد اما با استفاده از ظرفیت ها و تدابیری هم می توان جهت حل بدهی ۳۱۰ میلیاردی قدم هایی برداشت.

شهردار جدید سقز با اشاره به اینکه سرلوحه کاری بنده، شایسته سالاری و قانونگرایی است، افزود: در دوران مدیریت در شهرداری سقز به هیچ کسی باج می دهم و تمام تلاشم را برای مبارزه با فساد انجام خواهم داد.

در ادامه این مراسم، کامیل کریمیان؛ فرماندار شهرستان سقز نیز در اظهاراتی بیان کرد: هدف ما ثبات و پیشبرد کارها و عدم خلا مدیریتی بود ولی متاسفانه اتفاق افتاد و باید در دوره جدید جبران شود.

فرماندار سقز ادامه داد: برخورد جدی با فساد و تخلفات، پرداخت به موقع حقوق پرسنل و رسدیگی به امورات شهری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

کریمیان در پایان سخنان خود با اشاره به حوادث و دستگیری های اخیر در شورا و شهرداری سقز، از رییس شورا خواست نسبت به معرفی نفر علل البدل بجای یکی از اعضای معلق شده شورای شهر اقدام کند‌.

شفیعی ـ استان کردستان

228939