مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

20 کشور جهان در جشنواره سراسری وقف شرکت می کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: 20 کشور جهان در جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری که در کردستان برگزار می شود، شرکت می کنند.

تصویر 20 کشور جهان در جشنواره سراسری وقف شرکت می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام محمد کاروند؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان امروز در نشست خبری اظهار داشت: کردستان امسال هم موفق شد که میزبانی جشنواره کشوری «هنرهای تجسمی وقف چشمه همیشه جاری» را از آن خود کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: این هفتمین جشنواره سراسری است که کردستان میزبانی آن را برعهده دارد و این امر می‌تواند فرصت خوبی برای این استان باشد.

حجت الاسلام کاروند در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در این جشنواره رشته‌های مختلف حضور خواهند داشت که بارزترین این رشته ‌ها را می‌توان طراحی، نقاشی، گرافیک و... عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به اینکه دوبخش کودک و بین‌الملل به جشنواره امسال اضافه شده است، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این جشنواره با محوریت وقف، ازدواج، سبک زندگی اسلامی، نهادینه سازی وقف و... برگزار می‌گردد.

این استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: طبق آخرین مهلت تاکنون در بخش کودک 150 اثر و در بخش بین‌الملل تاکنون 105 اثر به دبیرخانه این جشنواره در کردستان ارسال شده است.

حجت الاسلام کاروند در پایان سخنان خود عنوان داشت: آثار ارسال شده در بخش بین‌الملل از 20 کشور دنیا به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که این نویددهنده برگزاری یک جشنواره پرشکوه را می‌دهد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

308526