فارس

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس گفت: امروز صادر کنندگان واقعی کم رنگ شده اند و شرکت‌های هواپیمایی با کارت صادرات غیرواقعی به انجام صادرات مشغول هستند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز:

کمبود فضای آموزشی در ناحیه ۴ شیراز

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز با بیان اینکه بضاعت و توان مالی بیش از ۷۰ درصد از مردم در این ناحیه آموزشی، پایین است و گاهی در امرار معاش روزانه هم دچار مشکل می‌شوند، از اصحاب رسانه خواست تا محرومیت این ناحیه آموزشی را به گوش مدیران مسئول برسانند تا شاهد اقدامات بیشتری در تامین فضای آموزشی در این ناحیه باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی فارس مطرح کرد:

زیربنای ۵۰ ساله اقتصاد کشور غلط بوده است

رئیس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به این‌که نباید مشکلات امروز اقتصاد کشور و فشاری که به معیشت و سلامت مردم وارد می‌کند، را گردن تحریم و کرونا انداخت، عنوان کرد: زیربنا و ریل‌گذاری اقتصادی ما طی این ۵۰ سال غلط بوده است
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

تامین بخشی از کمبود انسولین قلمی فارس تا اواخر هفته جاری

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تصریح بر این‌که اکنون در داروخانه‌ها با کمبود این نوع انسولین مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده، با تعیین یک شرکت از سوی وزارت بهداشت مقرر شده که سهمیه‌ای برای تامین بخشی از کمبود انسولین قلمی اختصاص یابد که احتمالا تا اواخر هفته جاری ارسال می‌شود.
به گفته پزشک متخصص کودکان و نوجوانان، دمنوش‌ها و سایر مکمل‌های موجود در بازار اثر پیشگیرانه در برابر کرونا ندارند و مهمترین موضوعی که به کنترل این بیماری کمک می‌کند رعایت مسائل بهداشتی به وسیله حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست‌ها است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

۱۰۸۳ بیمار کرونایی در بیمارستان های فارس بستری‌اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از بین ۱۰۸۳ بیمار مبتلا به کرونای بستری در بیمارستان‌های فارس، ۱۷۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های مراقبت ویژه بیمارستان‌ها تحت مداوا هستند.
در راستای رشد و استقرار الگوی تعالی؛

سنجش عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان‌های فارس

معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هر ساله عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها بر اساس شاخص‌های ارزیابی سنجیده می‌شود.
کارشناس زراعت جهاد کشاورزی مرودشت:

بروز سرما دسترنج ذرت‌کاران مرودشت را تباه کرد

کارشناس زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از بروز خسارت ناشی از کاهش دما و تباهی محصول 1570 هکتار از مزارع ذرت علوفه‌ای این شهرستان خبر داد.
کارشناس مسئول بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد:

خطر افزایش بیماران کرونایی بدون علائم در فارس

کارشناس مسئول بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان این‌که در فصل سرد سال، سایر بیماری‌های تنفسی در جامعه بیشتر منتشر می‌شود، افزود: طی گذشت هشت ماه از شیوع بیماری کووید ١٩، موارد مثبت بدون علائم‌در فارس افزایش یافته است.
با حضور مدیرکل بهزیستی فارس و خیرین و نیک اندیشان،طرح پازل مهربانی و پویش تهیه و توزیع لوازم آموزشی مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، رونمایی شد.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس:

طرح‌ هادی گام اصلی در زمینه عمران روستایی

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن فارس عنوان کرد: اجرای طرح‌های هادی به عنوان سند 10 ساله توسعه روستایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار گام اصلی و اساسی در زمینه عمران و توسعه روستاها قلمداد می‌شود وتاثیر بسزایی در زدودن چهره فقر و محرومیت از روستاها دارد.
به منظور حمایت از جامعه روستایی و عشایری؛

طرح ملی پوشش بیمه‌ای روستائیان در قیروکارزین آغاز شد

مسئول امور زنان روستایی و عشایری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: طرح ملی پوشش بیمه‌ای روستائیان و عشایر در این شهرستان آغاز و از متقاضیان این طرح نام‌نویسی می‌شود.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس خبرداد:

طرح کشت قرار دادی گندم دوروم در فارس

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس از آغاز کشت قراردادی گندم دوروم در ۹ شهرستان استان فارس خبر داد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

شناسایی کافی‌شاپ‌های عرضه کننده قهوه دست ساز در شیراز

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شناسایی کافی‌شاپ‌های عرضه کننده قهوه با کافئین بالا و اخطار تعطیل جدی به آنها، قهوه دست ساز با کافیین زیاد را عامل مسمومیت تعدادی از شهروندان استان فارس اعلام کرد.
مسئول حفظ نباتات جهاد کشاورزی مرودشت خبر داد؛

مشاهده بیماری زنگ سفید خاجیان در مزارع مرودشت

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان این‌ که بیماری زنگ سفید حاجیان در مزارع مرودشت مشاهده شده گفت: این بیماری بصورت سیستمیک بروز می کند و آلودگی منجر به ناهنجاری رشد کلی برگ و ساقه و عقیمی گل یا گل آذین ها می شود و از این طریق در کاهش عملکرد تاثیر می گذارد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان ماکارونی ایران گندم دوروم را 2300 ریال بیشتر از قیمت پایه خرید تضمینی گندم دوروم اعلام شده توسط دولت محترم برای سال زراعی جدید خریداری خواهد کرد.
سازمان آگهی های پرسون