فرمانده انتظامی استان فارس

دستگیری باند سارقان مسلح در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش نیروی انتظامی استان فارس چند باند سارق در استان فارس‌ دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.
تصویر دستگیری باند سارقان مسلح در فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای کاهش دغدغه‌های شهروندان مبنی بر سرقت اموال، ۹ باند سارقان سابقه‌دار در سطح استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.
سردار رهام بخش حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 29 نفر از سارقان حرفه‌ای با ۸۴ فقره انواع سرقت به ارزش ۲۳۶ میلیارد ریال دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: در مدت یک ماه گذشته ۳۲۱ سارق حرفه‌ای، ۹ باند مواد مخدر با حمل افزون بر ۶ تن انواع مواد مخدر، ۸۳۵ معتاد متجاهر، ۱۱۷ خودرو، ۱۳ موتورسیکت کشف و سارقان تحویل مقام‌های قضایی استان شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان داشت: دستگیری یکی ازسارقان حرفه‌ای که مبادرت به سرقت ارز و سکه کرده بود و نیز حین سرقت یکی از شهروندان را به قتل رسانید شناسایی و دستگیر شد.
سردار حبیبی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با انجام ۳ عملیات ۷ نفر دستگیر و از سارقان ۴ خودرو سبک و سنگین و ۲ تن مواد مخدر کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس در مورد کلاهبرداری در فضای‌ مجازی اظهار داشت: باندی که از طریق سایت رسمی بیزینس اقدام به کلاهبرداری به ارزش‌ 30 میلیاردتومان کرده بود و در یکی از استان‌های کشور متوار شده بود شناسایی و با اعزام تیم تجسس دستگیر شدند.
سردار حبیبی خاطر‌ نشان کرد: نیروی انتظامی استان فارس در راستای بر قراری امنیت در جامعه شبانه روز آماده خدمات رسانی است به شهروندان است.

483047