15 اردیبهشت دومین دوره مسابقه دو ماراتن و نیمه ماراتن در شیراز

رییس گروه ورزش قهرمانی و دو میدانی‌ استان‌ فارس گقت: دومین‌ دروه مسابقه‌ بین‌المللی ماراتن و نیمه ماراتن جمعه 15 اردیبهشت‌ ماه با‌ حضور 800 ورزشکار آقایان‌ و بانوان در شیراز برگزار می‌شود.
تصویر 15 اردیبهشت دومین دوره مسابقه دو ماراتن و نیمه ماراتن در شیراز

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، رییس گروه ورزش‌ قهرمانی و دومیدانی‌ فارس‌ گفت: به مناسبت‌ 15 اردیبهشت‌ماه آعاز هفته شیراز‌ مسابقه بین‌المللی دو ماراتن و نیمه ماراتن در شیراز‌ برگزار می‌شود.

روح‌الله نجمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دومین‌ دوره این‌ مسابقه با شعار حمایت و آگاهی بخشی کودکان سند روم و با هدف توسعه ورزش و گردشگران ورزشی با حضور 800 نفر از آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی خاطر‌ نشان کرد: در این مسابقه ورزشکارانی از کشور چین، عمان و ترکیه حضور دارند و به نفرات برتر 100 میلیون تومان‌ جایزه نقدی اهداء می‌شود.

این مسئول بیان داشت: طول مسیر‌ مسابقه برای آقایان 21 کیلومتر و بانوان 10 کیلومتر است.

نجمی اضافه کرد: پلیس راهور نیروی انتظامی، ارتش، بسیج ورزشکاران و هیئت موتور سواران در طول مسیر‌ دوندگان را همراهی می‌کنند.

رییس گروه ورزش قهرمانی‌ و دو میدانی‌ فارس ابراز داشت: مسیر رفت حافظیه‌، پل و آرامگاه علی بن‌ حمزه(ع)، دروازه‌ اصفهان، ارگ کریمخانی و نیز بلوار چمران، باغ و بلوار ارم، بلوار آزادی، میدان اطلسی و آرامگاه حافظیه است.

این‌ مسئول ادامه داد: زمان برگزاری‌ مسابقه برای‌ آقایان ساعت 6.30 و بانوان 7.30 صبح است.

483004