فارس

کارشناس مسئول باغبانی جهاد کشاورزی کوار گفت: انتخاب نمونه‌های بخش کشاورزی به عنوان روش ترویجی و با هدف الگو‌سازی از بهره‌برداران موفق در بهره‌وری مطلوب از منابع تولید، برای سایر تولیدکنندگان انجام می شود.
مدیرعامل اتحادیه باغداران فارس گفت: به دلیل هزینه‌های بالای تولید در بخش کشاورزی و ریسک پذیری محصولات کشاورزی، صنعت بیمه باید بین کشاورزان فراگیرتر شود و به عنوان تکیه‌گاه امن، در اختیار کشاورز قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز گفت: با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی و در راستای اجرای طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی، موتورخانه‌های مجتمع‌های مسکونی و تجاری استان فارس. به صورت رایگان سرویس می‌شود.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

واکسن آنفلوانزا ارتباطی با ایمنی در برابر کرونا ندارد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: تجویز واکسن آنفلوانزا هیچ ارتباطی با ایمنی در برابر ویروس کرونا ندارد، لذا نیازی به نگرانی افراد سالم نسبت به دریافت این واکسن نیست.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس، گفت: فراگیر نشدن استفاده از بیمه محصولات کشاورزی بین بهره‌برداران بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان را محدود کرده است و ضریب خسارت صندوق بیمه را افزایش داده است.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا، بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های بزرگداشت این هفته به شکل مَجازی برگزار می‌شود، گفت: فارس در کشف جرائم حادث شده در فضای مَجازی جایگاه سوم را در کشور دارد.
مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا گفت: چنانچه با شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به توافق برسیم تفاهم‌نامه ساخت ۲۱۰۰ واحد مسکونی از طرح اقدام ملی در صدرا امضاء خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

سد "هایقر "فیروزآباد کمتر از یکسال دیگر به بهره برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، گفت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده در زمینه اجرای پروژه‌های متعدد آبخیزداری، آبخوان داری و استحصال آب‌های روان در قالب ایجاد سد در استان، ابتدای سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌برداری از سد هایقر خواهیم بود.
مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز، آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در ششمین یادواره «بوی سیب حرم» ویژه دانشگاهیان سراسر کشور را ۳۰ مهرماه اعلام و اضافه کرد: این یادواره در بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاهیان برگزار می‌شود.

بیش یکماه از بازگشایی مدارس می‌گذرد، اقدامی که بعد از وارد شدن انتقادهای فراوان، تداوم آن به شورای مدارس واگذار شد تا توپ بازی در زمین مردم بماند؛ توپی که مصائب حضوری و غیرحضوری بودن آموزش را متوجه مردم (اعضای شورای مدارس) کرده است و نه مسئولان.
رئیس سازمان فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه فجر فارس:

ضرورت فرهنگ‌سازی سواد رسانه‌ای

رئیس سازمان فضای مجازی و اطلاع‌رسانی سپاه فجر فارس، با تأکید بر اینکه باید سواد رسانه‌ای را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم، گفت: اگر سواد رسانه‌ای را فرهنگ‌ سازی کرده و به فرزندان و دانش‌آموزان خود آموزش دهیم، وضعیت اتفاقاتی که در فضای مجازی رخ می‌دهد، بسیار تغییر خواهد کرد.
مدیرکل بهزیستی فارس گفـت: در گذشته، مردم به دلیل ترس از برچسب و انگ بیماری روانی، کمتر به مشاوران و روان شناسان مراجعه می‌کردند اما در سال‌های اخیر کمتر کسی را می‌توان یافت که به نحوی از جلسات مشاوره بهره‌مند نشده باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد:

دولت از تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی فارس حمایت نمی‌کند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: تامین زیرساخت‌ها، حمایت دولت را می‌طلبد اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد و شهرک صنعتی از منابع داخلی که باید صرف زیرساخت‌های داخل شهرک شود برای تامین زیرساخت بیرون خرج می‌کند که این موضوع قیمت تمام شده حق انتفاع را برای سرمایه گذاران افزایش می‌دهد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

فارس در آستانه وضعیت قرمز کرونایی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه ۱۵ شهرستان فارس در وضعیت قرمز قرار دارند، اظهار کرد: استان در آستانه وضعیت قرمز قرار دارد و باید همه مردم در قبال پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، احساس مسئولیت داشته باشند.
استاندار فارس با تاکید بر لزوم بررسی کارکرد دفاتر پیشخوان دولت در استان، اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف این دفاتر باید مشخص شود تا برای توسعه خدمات الکترونیکی برنامه ریزی کنیم.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس با اشاره به صدور نزدیک به 127 هزار فقره سند مالکیت کاداستری، از ابتدای امسال تاکنون، گفت: در نیمه دوم سال نیز سرعت بخشی به فرایند تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای، با هدف اجرای بهینه برنامه‌های مندرج در قانون جامع حد نگار را در دستور کار داریم.
دوازدهمین کنگره بیماری‌های قلبی و عروقی خاورمیانه و پنجمین کنگره مداخلات پیچیده قلبی، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به شکل وبینار از ١٣ تا ١٦ آبانماه برگزار می‌شود.
سازمان آگهی های پرسون