فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد

ارتش جمهوری اسلامی آماده مقابله با دشمنان است

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: ارتش جمهوری اسلامی با‌ تمامی توان آماده مقابله‌ با‌ هرگونه تحرکات دشمن بر علیه ایران اسلامی است.
تصویر ارتش جمهوری اسلامی آماده مقابله با دشمنان است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد گفت: نیروهای مستقر در ارتش جمهوری اسلامی با تمام توان و تحهیزات لجستیکی آماده دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی است.

امیر ابوالقاسم رضایی به مناسبت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی‌ ایران در جمع یگان‌های مستقر در ارتش‌و مردم همیشه در صحنه شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در سخنانی اظهار داشت: حضور ارتش در دفاع از عرصه‌های آب و خاک و میهن اسلامی از دید مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه همانند شجره طیبه‌ای است که هرگز از یادها و خاطره‌ها فراموش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارتش‌ در کنار سایر نیروهای‌ جان بر‌ کف سپاه، بسیج و نیروی‌ انتظامی در مقابله با توطئه‌ای دشمنان داخلی و خارجی در آمادگی کامل به سر می برد، تصریح کرد: همسویی ارتش و سپاه با دیگر نیروهای امنیتی در قالب توسعه جامعه محور مورد‌ توجه و تأیید مقام معظم رهبری‌ است.

فرمانده آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر‌ احمد بیان داشت: ارتش در حماسه‌آفرینی ونیز عرصه‌های مختلف تاریخی حفظ تمامیت ارضی و مقابله با‌دشمنان قسم‌ خورده در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

در ادامه آیین گرامیداشت‌ روز ارتش، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اظهار داشت: ارزش‌های دینی در نیروهای ارتش جمهوری اسلامی متبلور و جلوه کرده است چرا که در حفاظت از آب و خاک و سرحدات ایران اسلامی با تقدیم شهدا به ویژه شهدایی از استان فارس که علاوه بر درس معنویت نقش مهمی در ایران اسلامی و جهان اسلام ایفاء کرده است.

آیت الله لطف الله دژکام خاطر‌ نشان کرد: حضور ارتش در عرصه دفاع از میهن اسلامی، چشمان ملت را‌ روشن‌ کرده و مایه افتخار امام راحل و فرمانده کل قوا است.

امام جمعه شیراز بیان داشت: حضور قدرتمند نیروی دریایی حضوری مؤثر در دفاع از آب‌ها به ویژه دریای آزاد جهان افتخاری بر افتخارات ایران اسلامی را رقم زده است.

استاندار فارس در این آیین با اشاره به اینکه نیروهای مسلح حزب‌الله هستند، گفت: استفاده از تجارب گذشته به ویژه در دفاع مقدس نشان دادند که برای امنیت و‌ دفاع از‌ سرحدات جمهوری اسلامی تلاش‌و جانفشانی‌های بسیای کرده است.

محمد هادی ایمانیه خاطر‌ نشان کرد: ارتش همواره در تمامی سختی‌ها پشتیبان ملت بوده است و نیز در عرصه‌های جهانی‌ باید‌ مستقل باشد‌ تا به یک نظام سیاسی مردمی و مقتدر تبدیل شود.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در‌ هر شرایطی که مردم نیاز به کمک داشته با تمام توان به ویژه در امداد رسانی پیشگام بوده است.

استاندار فارس بیان داشت: ارتش تأمین کننده امنیت جامعه و مرزهای ایران اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم‌ رهبری، منش و رفتار نیروهای مسلح بر گرفته از شأن، منزلت، ایمان و کارآمدی نیروهای جان بر‌ کف است.

گفتنی است، در پایان یگان‌های مستقر در این آیین با برپایی رژه توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

481368