فارس

هنرمند نقاش شیرازی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.
در نشست اقتصادی آنلاین "بررسی لایحه بودجه 1400 " در اتاق بازرگانی فارس مطرح شد:

خطر بودجه 1400 برای ثبات اقتصاد کلان ایران

رئیس اتاق بازرگانی فارس عنوان کرد: بودجه 1400 کشور ثبات اقتصاد کلان ایران را دچار مخاطره خواهد کرد.
مسؤول جشنواره فیلم عمار در فارس:

رسالت جشنواره فیلم عمار، تکمیل سینمای انقلاب است

مسؤول جشنواره فیلم عمار استان فارس: رسالت جشنواره فیلم عمار، پایه‌گذاری، تشکیل و تکمیل سینمای انقلاب در قالبی مردمی و متفاوت است پس از یک دهه فعالیت به نقطه خوبی رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری فارس در گفت‌وگو با پرسون؛

اینترنت پرسرعت برای بیش از ۱۴ هزار نفر از روستاییان فارس راه‌اندازی شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت سیار برای 21 روستای استان فارس با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر با تامین اعتبار از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
نائب رئیس بانوان هیأت دوچرخه سواری فارس از برگزاری مسابقات استانی تایم تریل کوهستان ویژه بانوان در دو رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در استان خبر داد.
چهارمین دوره جشنواره کشوری تولیدات فرهنگی و هنری بهونه که از بیست مهر ماه همزمان با یادروز حافظ در قالب شعر و دلنوشته و در زمینه های کرونا کادر درمان و سلامت با رویکرد تقدیر از پرستاران و کادر درمان در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.
پیش‌بینی هواشناسی فارس؛

پایان هفته‌ای بارانی پیش رو است

از صبح چهارم دی تا اواسط جمعه، پنجم این ماه در استان ناپایداری‌هایی به شکل بارش باران و برف همراه با رعد و برق و وزش باد شدید را در آسمان فارس خواهیم داشت.
آخرین آمار کرونا در فارس؛

بیش از ۱۵۹ هزار نفر مبتلا شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، بیش از ۱۵۹ هزار نفر به این بیماری مبتلا شدند.
مدیرکل ثبت احوال استان فارس: طی ۹ ماه گذشته، آمار ازدواج در استان حدود ۱۰ درصد کاهش یافته؛ همچنین شاهد کاهش حدود ۷ درصدی ولادت و بیش از ۹ درصدی طلاق در استان بوده‌ایم.
در گفت‌وگوی پرسون با نویسنده دفاع مقدس مطرح شد؛

کتاب‌های شبه‌روشنفکران به فروش نمی‌رود/ علیه ما جوسازی می‌کنند

نویسنده ادبیات دفاع مقدس گفت: جوسازی‌های رسانه‌ای توسط شبه‌روشنفکرها برای بدنام کردن ادبیات پایداری به دلیل پایین بودن استقبال عمومی از آثارشان است.
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی از عدم راه‌اندازی نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی پالایشگاه پارسیان که چندین سال است در پیشرفت ۹۹ درصد باقی مانده، انتقاد کرد.
بی‌احتیاطی باز هم سانحه آفرید؛

مرگ 3 نفر در برخورد کامیون با پژو

رئیس پلیس راه شمالی استان از برخورد شدید کامیون و پژو 405 با یکدیگر خبر داد و گفت: در این سانحه رانندگی، 3 نفر جان خود را از دست دادند.
آخرین آمار مبتلایان کرونا در فارس؛

بستری شدن ۶۷۵ نفر/۱۲ نفر دیگر جان باختند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در حال حاضر ۶۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و ۱۸۶ نفر در بخش های ویژه فارس بستری هستند.
مدیر کل امور عشایر فارس گفت : استان فارس با تعداد سه میلیون راس دام سبک عشایری، میزان 1426 تن پشم گوسفند توسط جامعه عشایری تولید، که از این میزان 228تن پشم گوسفندان داشتی و 1198 تن پشم گوسفندان است.
تازه‌ترین اثر نویسنده شیرازی به چاپ دوم رسید؛

«عزیز جهان» روایتی ناشنیده، اما نوشته‌شده

«عزیز جهان» روایتی عاشقانه از زندگی دکتر خضری متخصص اورولوژی است که در شیراز زندگی می‌کند. عزیزالله خضری از چهره های شناخته شده پزشکی در استان فارس است که به خیّر بودن شهره است و نیازمندان را با ویزیت و درمان رایگان یاری می کند.
رئیس پلیس فتا استان از دستگیری 2 نفر فیشینگ ‌کار حرفه‌ای که اقدام به برداشت غیرمجاز 5 میلیارد ریال از حساب شهروندان کرده بودند خبر داد.