معاون سیاسی امتیتی استانداری‌ فارس خبر داد:

افزایش 15 درصدی جمعیت در راهپیمایی 22 بهمن

معاون‌ سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: حضور مردم همیشه در صخنه در آیین راهپیمایی 22 بهمن در استان فارس به بیش از 15 درصد‌ افزایش‌ یافت.
تصویر افزایش 15 درصدی جمعیت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: همزمان با افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور مردم استان فارس ۱۵ درصد بوده است.

اسماعیل قزلسفلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به گلایه‌مندی از وضعیت اقتصادی حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب نشان از همبستگی، اتحاد بین مسئولان و اقشار جامعه بوده است و در این راستا در سال ۸۸ نظام از حاکمیتش دفاع می کرد و هم اکنون مردم از نظامشان با چنگ و دندان حمایت و پشتیبانی می کنند.
وی در مورد ۱۸ روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: تعداد ۶ نفر از تعداد ۲۰ نفر ثبت نام کننده خبرگان رهبری قطعی و احتمال افزایش وجود دارد و فعالیت‌های انتخاباتی از ۲۵ بهمن تا ۱۹ اسفند و پایان تبلیغات تا ساعت ۸ صبح است.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس تصریح کرد: تبلیغات نامزده‌های انتخاباتی از طریق قرعه کشی و با رعایت عدالت از طریق دهیاری‌ها، بخشداری، شهرداری و فرمانداری‌ها می توانند محل تبلیغات خود را تعیین کنند.
قزلسفلی تعداد نامزدهای انتخاباتی در استان فارس که تائید نهایی شده اند ۸۸۱ نفر ، احراز ۷۸، عدم تائید ۲۶۰ نفر ۸۷ نفر عدم شرایط ثبت نامی و نیز در شیراز و زرقان ۳۰۲ نفر تائید نهایی شده و در این راستا یکم اسفندماه لیست اسامی به وزارت کشور تحویل و دوم اسفند اسامی به مردم اعلام و سوم آغاز تبلیغات انتخاباتی است.
وی بیان داشت: کمترین تائیدیه ۲۹ نفر از ۴۴ نفر کاندیداها از شهرستان‌های لارستان، خنج، اوز و جویم است و در مجموع در استان فارس ۶۸ درصد و در کل کشور ۷۳ درصد از سوی وزارت کشور تائید شده‌اند.
قزلسفلی اضافه کرد: شرایط تائید نامزدها التزام عملی به اسلام و‌ قانون اساسی، وفاداری به اسلام و رهبری، تابعیت جمهوری اسلامی است و فرصت انصراف ۸ اسفند و نیز ۱۱ درصد از خانم‌ها نیز تاکنون تائید شده‌اند.

599879